آخرین اخبار

13. آذر 1396 - 10:06   |   کد مطلب: 31814
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بدعهدی مسئولان هواپیمایی کشور در مورد فرودگاه همدان را پاسخ خواهیم داد، گفت: این فرودگاه با وجود امکاناتی که ایجاد شده به خاطر بی‌تدبیری و عدم برنامه‌ریزی پروازهایی در خور ندارد.

به گزارش رودآور؛ امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازدیدش از مراحل انجام پروژه‌های در دست اقدام فرودگاه بین‌المللی سردار شهید همدانی اظهار کرد: با مدیران هواپیمایی کشور جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی داشتم که در آن به بررسی راهکارها و راه‌حل‌های بالا بردن کمی و کیفی پروازهای این فرودگاه پرداختیم.

وی در همین خصوص با اشاره به آغاز به کار دوباره فعالیت‌های عمرانی برج مراقبت و ترمینال حجاج این فرودگاه گفت: معاونین وزیر و مسئولین فرودگاهی کشور اختصاص یک پرواز در هفته را مد نظر داشتند که این موضوع مخالفت صریح ما را در پی داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: قرار بر این بود که برنامه پروازی تا 18 مهرماه اعلام شود و درخواست بنده و استان برنامه‌ریزی برای تخصیص یک فروند هواپیمای اختصاصی به فرودگاه همدان و ایجاد حداقل پنج پرواز در هفته بود.

وی ادامه داد: قطعاً تصمیم اتخاذ شده مبنی بر اختصاص یک پرواز در هفته حداقل‌های موجود را نیز تأمین نکرده و مورد قبول ما نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع را به هیچ عنوان تحمل نخواهیم کرد و اگر تا چند روز آینده تصمیمی برای راه‌اندازی پروازها با کیفیت مورد درخواست ما در فرودگاه ایجاد نشود، قطعاً با هماهنگی نمایندگان دیگر استان از ابزار نظارتی مجلس برای بدعهدی مسئولان سازمان هواپیمایی کشور استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: فرودگاه همدان، فرودگاه متروکه سابق نیست زیرا 400 میلیارد ریال هزینه‌ای که طی این پنج سال برای این پروژه شده، آن را به ظرفیتی بالا تبدیل کرده است.

خجسته ادامه داد: این فرودگاه می‌تواند به قطب فرودگاهی غرب کشور تبدیل شود اما امکاناتی که ایجاد شده با بی‌تدبیری و عدم برنامه‌ریزی، پروازهایی در خور را در بر نداشته و این موضوع مورد اعتراض مردم و نمایندگان آنها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان