آخرین اخبار

14. آذر 1396 - 14:47   |   کد مطلب: 31827
رئیس هیات اسکیت استان همدان گفت: تیم اسکیت استان همدان برای حضور در مسابقات بین‌المللی آزاد مارشال‌کاپ اعزام خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ مهدی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تیم اسکیت استان برای حضور در مسابقات بین‌المللی آزاد مارشال‌کاپ در رده سنی آزاد از فردا به مدت دو روز به تهران اعزام خواهد شد، اظهار کرد: امیرحسین محمدظاهری، محمدپارسا مرادی و علی آئینی به مربی‌گری سجاد محمدی‌ساسان و سرپرستی علی حسینی در این مسابقات حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیم اسکیت بانوان هم به این مسابقات اعزام خواهد شد، عنوان کرد: تینا نظری، مائده قمری، آتنا حسینی، آتنا اشترانی، دنیا قاسمی و یاسمن مقصودی به مربی‌گری شقایق هادی‌زاده در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رئیس هیات اسکیت استان همدان با بیان اینکه سجاد محمدی‌ساسان مربی تیم اعزامی آقایان بدون تردید افتخاری بزرگ برای جامعه اسکیت همدان است، افزود: محمدی نفر پنجم جهان که طی دو سال اخیر عضو ثابت تیم ملی فری‌استایل کشور بوده و در رقابت‌های جهانی و آسیایی حضوری مستمر داشته است.

وی با بیان اینکه خانه اسکیت استان همدان تنها سالن استاندارد کشوری است که دارای سکوی مخصوص نشستن تماشاچی نیز است، گفت: همدان از نظر ورزش همگانی و انفرادی ظرفیت خوبی دارد و در رشته‌های مختلف مقام‌های آسیایی و جهانی کم نداریم.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان