آخرین اخبار

17. آذر 1396 - 17:55   |   کد مطلب: 31852
نمازگزاران تهرانی در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز و پس از اقامه نمازجمعه، جمعی از نمازگزاران و مردم پایتخت در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

این محکومیت‌ها پس از آن آغاز شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد.

خروش نمازگزاران تهرانی علیه توطئه جدید آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین

راهپیمایان تهرانی در حالیکه پلاکاردهایی با مضمون حمایت از فلسطین و تاکید بر راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس در دست داشتند، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه این هفته در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس و تایید آن از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برگزار شد.

راهپیمایان در این مراسم خواستار شکستن سکوت از سوی مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی علیه فلسطین شدند.

راهپیمایان تهرانی همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون " فلسطین آزاد خواهد شد"، " القدس لنا"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" توقف سریع توطئه جدید علیه فلسطین را خواستار شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان