آخرین اخبار

13. دى 1396 - 13:18   |   کد مطلب: 32230
دربی همدان زیبا اما بی‌فایده تمام شد
بعد از ظهر سگی!
دربی همدان در لیگ دسته دوم در روزی که سگ‌های ولگرد در زمین بازی جولان می‌دادند با تساوی به پایان رسید تا نتیجه آن دردی از دو تیم دوا نکند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، بازی زیبایی بود، دو تیم آماده بودند تا یک کسب پیروزی به اندوخته امتیازات خود افزوده کنند و در ادامه لیگ با یک انگیزه خاصی قدم در بازی‌ها بگذارند.

همه چیز آماده بود؛ دو تیم با تمام توان خود پا به میدان گذاشته بودند تا یک بازی جانانه را برابر هم برگزار کنند تا شاید بتوانند با شکست همشهری خود علاوه بر سر و سامان بخشیدن به وضعیت خود در جدول، زمینه افزایش روحیه و انگیزه خود را هم برای ادامه کوران مسابقات فراهم کنند.

سوت بازی به صدا درآمد و 22 مرد میدان با انگیزه خاصی به دنبال برتری و دیکته کردن فوتبال خود به حریف بودند که در دقیقه 14 این پاسی‌ها بودند تا از غفلت مدافعان و دروازه‌بان حریف نهایت استفاده را برده و توسط سجاد عرفانی به نخستین گل بازی دست پیدا کنند.

اما شهرداری‌چی‌ها هم بیکار نماندند و با اضافه کردن به حملات خود سعی در تساوی بازی داشتند که در این میان خطای مدافعان پاس بر روی سفیدپوشان شهرداری باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود به دمد و رضا کوهی مدافع با تجربه شهرداری‌ها از این موقعیت کمال استفاده را برد و بازی به تساوی کشاند تا بازی دوباره برای هم در دو تیم از نو آغاز شود.

دو تیم که چیزی برای از دست دادن نداشتند با به نمایش یک بازی زیبا و تماشاگرپسند همه را محو خود کرده بودند که متأسفانه از مزایای ورزشگاه دورافتاده این است که هر چند دقیقه یکبار ورود‌ سگ‌های ولگرد به زمین، باعث می‌شد تا داور بازی را متوقف کند.

اما در نیمه دوم دو تیم بر دامنه حملات خود گسترش دادند و بازی سراسر حمله‌ای را به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه 73 ضربه ایستگاهی حسین حبیبی به زیبایی هرچه تمام‌تر وارد دروازه شهرداری شد.

شاگردان بابک صمدیان که چیزی برای از دست دادن نداشتند با تمام توان خود به سمت دروازه پاس حمله می‌کردند و درست در زمان‌هایی اضافی آخر بازی که همه نگاه‌ها به سمت داور بود، مصطفی قیصری مهاجم سفیدپوشان شهرداری گل تساوی تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا آب‌سردی بر پیکر پاسی‌ها بریزد و تیمش را از یک شکست رهایی بخشد.

اما از نکات قابل توجه این دیدار زیبا توقف‌های گاه و بی‌گاه بازی بود که به خاطر ورود سگ‌های ولگرد ایجاد می‌شد و سوهان روح همه شده بود و درست در زمانی که دو تیم با تساوی یک بازی بیهوده را انجام دادند و قطعاً طرفداران هر دو تیم نیز از نتیجه هم راضی نبودند زیرا با این تساوی این دو تیم همچنان در کمرکش جدول باقی ماندند و در نهایت یک «بعدازظهر سگی سگی» سپری شد.

پاسی‌ها با کسب این تساوی 17 امتیازی شدند و در مکان هفتم جدول یازده تیمی قرار گرفتند و شهرداری نیز 16 امتیازی شد و در مکان نهم جا خوش کرده است تا هر دو تیم برای فرار از سقوط چشم به دیگر بازی‌های خود داشته باشند.

در هفته نوزدهم لیگ نیز تیم شهرداری همدان میزبان همنام بمی خود خواهد بود، پاسی‌ها نیز باید به میهمانی تیم صدرنشین شهرداری فومن بروند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان