آخرین اخبار

25. دى 1396 - 8:46   |   کد مطلب: 32436
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: کفپوش سالن ورزشي انقلاب همدان 6 میلیارد ریال هزینه می‌خواهد.

به گزارش رودآور؛ رسول منعم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به کفپوش سالن انقلاب اظهار کرد: با موافقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مقرر شده با توجه به عدم کیفیت کفپوش سالن 6 هزار نفری همدان برای برگزاری مسابقات، کفپوش این سالن تعویض شود که برای اجرای کفپوش استاندارد در این سالن 6 میلیارد ریال هزینه نیاز است.

وی به احداث پیست تارتان استادیوم مفتح اشاره کرد و افزود: بیش از هفت سال از افتتاح استادیوم 15 هزار نفری شهید مفتح همدان می‌گذرد و با توجه به عقد پیمان و وجود مصالح تاکنون ساخت و اجرای تارتان این مجموعه به تاخیر افتاده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به استادیوم 5 هزار نفری ملایر عنوان کرد: عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر با مساحت حدود 40 هزار مترمربع از اواخر سال 89 به عنوان یکی از طرح‌های سفر ریاست جمهوری آغاز شده که دارای بخش‌های مختلفی چون فضای ورزشی روباز زمین فوتبال استاندارد، پیست دوومیدانی، سکوی تماشاچیان، محوطه استادیوم و پارکینگ است.

وی تاکید کرد: این پروژه تاکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای اتمام کار نیازمند اعتبار 50 میلیارد ریالی است.

منعم در ادامه تصریح کرد: سونا و جکوزی شهرستان بهار یکی دیگر از پروژه‌های شرکت توسعه در استان همدان است که کار ساخت آن از سال 1394 آغاز شده و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت حمایت شرکت توسعه دهه فجر این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به احداث استخر سرپوشیده اسدآباد اشاره کرد و گفت: این پروژه سال 1378 به شرکت توسعه واگذار شده اما متاسفانه تاکنون به اتمام نرسیده است و برای تکمیل آن 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و ضرورت دارد شرکت توسعه نگاه ویژه‌ای به این پروژه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: جز موارد فوق پروژه‌هایی همچون استخر سامن ملایر، پیست دوومیدانی شهرستان همدان، استخر قهرمانی شنا و شیرجه همدان، زمین چمن فوتبال شهر صالح آباد و پیست دوچرخه‌سواری همدان از پروژه‌های در دست احداث شرکت توسعه در استان همدان است که امیدواریم با مساعدت و پیگیری مدیریت این شرکت این پروژه‌ها به زودی به بهره‌برداری کامل برسند.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان