آخرین اخبار

30. دى 1396 - 13:45   |   کد مطلب: 32468
کارشناس هواشناسی تویسرکان خبر داد
کاهش 34 درصدی بارش ها در سال زراعی جاری
کارشناس هواشناسی تویسرکان گفت: میزان بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به سال زراعی سال گذشته تا تاریخ مشابه 34 درصد کاهش داشته است.

«سیدجواد میرمعینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به بارش شب گذشته در تویسرکان، گفت: بارش های شب گذشته 13 میلیمتر بوده است، بدین ترتیب در سال زراعی جاری مجموع بارش ها به 89 میلیمتر تاکنون یعنی تا سی ام دی ماه رسیده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع بارش برف در تویسرکان 10 سانتیمتر گزارش شده است، اظهار کرد: این در حالی است که میانگین بارش ها تا تاریخ مشابه در سال گذشته 135.5 بوده و میانگین بلند مدت بارش ها تا همین تاریخ 181 میلیمتر بوده است.

کارشناس هواشناسی تویسرکان افزود: میزان بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به سال زراعی سال گذشته تا تاریخ مشابه 34 درصد کاهش داشته است.

میرمعینی تصریح کرد: این مقدار نسبت به میانگین بلند مدت آن در سال زراعی جاری  تا تاریخ مشابه با کاهش 51 درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه حداقل دمای هوا در 24 ساعت گذشته 4.5 درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر آن 10 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است، عنوان کرد: با کاهش دمای هوا در 24 ساعت آینده، حداقل دمای هوای شهرستان به 5.5 درجه سانتیگراد زیر صفر در حوالی صبح فردا می رسد.

کارشناس هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه غروب روز سه شنبه هفته جاری سوم بهمن ماه، نیز با ورود سامانه بارشی جدیدی شاهد افزایش ابر و بارش های پرکنده خواهیم بود، ادامه داد: همچنین با توجه به نقشه های هواشناسی انتظار یک سامانه بارشی خوبی در روزهای جمعه و شنبه آینده را داریم.

زنگنه 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان