آخرین اخبار

2. بهمن 1396 - 20:33   |   کد مطلب: 32517
در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال رقم خورد؛
فرار تیم فوتبال شهرداری همدان از شکست در خانه
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در ثانیه‌های پایانی از شکست گریخت و پاس همدان نیز در ساوه تن به شکست داد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، تیم فوتبال شهرداری در همدان و در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم قعر جدولی گیتی پسند اصفهان بود و پاس دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم نیز در خارج از خانه به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت.

تیم فوتبال شهرداری همدان که با پیروزی در این دیدار می‌توانست یکی از شانس‌های صعود به دور دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشد بازی را هجومی آغاز و در دقیقه ۵ مسابقه توسط حسن ذوالفقاری روی یک ارسال کرنر گل اول خود را وارد دروازه حریف اصفهانی خود کرد.

اما تنها چند دقیقه بعد اشتباه فاحش داوود اژدری در خروج از دروازه باعث شد مهاجم تیم گیتی پسند دروازه خالی شهرداری همدان را باز کند تا این دیدار به تساوی کشیده شود.

در این نیمه بارها مهاجمان شهرداری با بی‌دقتی موقعیت‌های گل را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند و در نهایت دو تیم در نیمه اول با نتیجه یک‌بریک به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان سراسر حمله شدند تا بتوانند گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر برسانند اما در دقیقه ۶۵ برخلاف جریان بازی و روی ضعف و کم سرعت بودن دفاع‌های شهرداری همدان، سهیل رفیع زاده در مصافی تک‌به‌تک گل دوم گیتی پسند اصفهان را به ثمر رساند.

شهرداریچی های همدان که چیزی برای از دست دادن نداشتند به حمله ادامه دادند و در نهایت در وقت اضافه نیمه دوم محمدجواد زارعی بازیکن تعویضی شهرداری همدان گل تساوی بخش این تیم را به ثمر رساند تا شهرداری همدان از شکست تلخ خانگی برابر تیم قعر جدولی گیتی پسند اصفهان فرار کند.

اما دیگر نماینده همدان تیم فوتبال پاس که با بدرقه مدیرعامل و همراهی هواداران برای مصاف با تیم خوشه طلایی به ساوه سفر کرده بود با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

حال با توجه به دیدارهای سخت تیم فوتبال پاس در دو هفته آینده خطر سقوط به دسته دوم به شدت این تیم را تهدید می‌کند.

عدم کسب امتیاز نشان داد امیر عظیمی مدیرعامل جدید پاس همدان که هیچ‌گونه سابقه ورزشی نیز در کارنامه خود ندارد و تنها به‌واسطه یک نفر از اعضای هیئت‌مدیره بر این مسند نشسته است هم نتوانست دردی از تیم فوتبال پاس درمان کند و امیدواریم رئیس هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان جوابگوی این انتخاب اشتباه باشد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان