آخرین اخبار

5. بهمن 1396 - 0:30   |   کد مطلب: 32565
رئیس هیات دوومیدانی استان همدان گفت: همدان یکی از معدود استان‌های محروم از پیست استاندارد دوومیدانی است.

به گزارش رودآور؛ مرتضی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کشورهای توسعه‌یافته تاکید بسیاری بر توسعه این ورزش دارند، اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های کشور و یا یکی از معدود استان‌هاست که از داشتن پیست استاندارد دوومیدانی محروم است.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران همدانی در میادین مهم ملی و فراملی در سال‌های اخیر نشان‌دهنده توانایی‌ دونده‌های استان در این رشته ورزشی است، تصریح کرد: دوومیدانی همدان آینده درخشان‌تری پیش رو دارد و دوندگان خوب استان حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

رئیس هیات دوومیدانی استان همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی در رده‌های پایه دارد، افزود: استعدادیابی همواره یکی از برنامه‌های اصلی ما در هیات بوده است و می‌تواند آینده دوومیدانی کشور و ورزش استان را بیمه کند.

وی با بیان اینکه در همدان فراگیران به صورت پایه‌ای دوومیدانی را فرا می‌گیرند و افراد خوبی در سطح ملی داریم، خاطرنشان کرد: دختران و پسران ورزشکار دوومیدانی‌کار همدان با حداقل امکانات توانسته‌اند در کشور و جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوومیدانی همدان در چند سال اخیر پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و سال قبل با داشتن یک نماینده المپیکی و یک نماینده پارالمپیکی، اتفاقی تاریخی را رقم زد، گفت: هیات دوومیدانی استان همدان سال 94 با کسب 2 هزار و 197 امتیاز به عنوان هیات برتر ورزشی استان انتخاب شد.

رئیس هیات دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: این هیات در سال 93 عنوان بر‌ترین هیات ورزشی همدان را به خود اختصاص داده بود تا ثابت شود دوومیدانی همدان روی ریل کامیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان