آخرین اخبار

22. بهمن 1396 - 0:59   |   کد مطلب: 32835
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با دعوت از مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: برای امید بخشیدن به مردم، تلاش در راستای ایجاد رونق اقتصادی کشور، مبارزه با گرانی، تورانی و بیکاری می بایست نخستین وظایف هر مسئول اجرایی باشد تا علاوه بر حل مشکلات مردم، زمینه ساز حضور پرشکوهتر آنان در جریان برنامه های انقلاب اسلامی شود.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلمی ایران را به ملت تبریک گفت و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران ویژگی های منحصرد به فرد بسیاری نسبت به سایر انقلاب ها و جنبش های رهایی بخش سایر کشورها در قرن های متعدد در طول تاریخ دارد.

مردمی بودن انقلاب بدون کمک گرفتن از هیچ کشوری، ویژگی منحصر به فرد آن است

وی اظهار کرد: علاوه بر توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات امام راحل(ره)، مردمی بودن انقلاب ما بدون تکیه بر هیچ گونه کمک گرفتن از قدرت خارجی و دخالت کشوری دیگر، از ویژگی های اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

امریکای جنایتکار از همان روزهای نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با مردم ما سرناسازگاری داشته است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: انقلاب ما دشمنان بسیاری داشته و دارد و از از همان روزهای نخستین بزرگترین ابرقدرت ها و در رأس آن امریکای جنایتکار در طول این سال ها با انقلاب اسلامی ایران، سر ناسازگاری و دشمنی داشته اند.

حضور مردم، توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرده است

مفتح تصریح کرد: در تمام این سال ها آنچه که موجب از بین رفتن تمامی توطئه های دشمنان ملت و نظام شده و زمینه ساز تثبیت و استمرار انقلاب، پس از اتکا به خدا و راهنمایی های امام(ره) و رهبر انقلاب، بدون تردید حضور پر شور و شعور مردم در تمامی صحنه ها بوده که نقش های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی عنوان کرد: با عنایت به همین ویژگی بسیار مهم، یعنی مردمی بودن انقلاب است، که رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان اجرایی کشور تذکراتی داده اند که مردم را در مسائل مختلف در جریان تصمیم گیری ها همواره مد نظر داشته باشند و توجه به مشکلات مردم و تلاش برای حل گرفتاری های آنان را اولویت کاری خود قرار دهند.

تأکید رهبر انقلاب بر نقش بنیادین مردم در استمرار انقلاب

نماینده مردم تویسرکان در مجس شورای اسلامی در ادامه اذعان کرد: بیان این موضوع از سوی رهبر انقلاب، علاوه بر آنچه وظیفه هر مسئول اجرایی است که در راه حل مشکلات مردم در حوزه مسئولیت خودش اقدام کند، توجه به  نقش بنیادین مردم در استمرار انقلاب را نشان می دهد.

مفتح تصریح کرد: ما شعار و تلاش بر این است که انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود و افق بلند مدت انقلاب اسلامی ایران هم چنین است و برای این برنامه، به طور حتم حضور با نشاط و شاداب مردم درتمامی صحنه ها همچنان نیاز است، انقلاب ما متکی بر مردم است  و مردم در انقلاب حضور چشمگیر و معناردار داشته و دارند.

تلاش برای حل مشکلات مردم، می بایست نخستین وظیفه مسئولان باشد

وی تأکید کرد: از این رو برای امید بخشیدن به مردم، تلاش برای ایجاد رونق اقتصادی کشور، مبارزه با گرانی، تورانی و بیکاری می بایست نخستین وظایف هر مسئول اجرایی باشد تا علاوه بر حل مشکلات مردم، زمینه ساز حضور پرشکوهتر آنان در جریان برنامه های انقلاب اسلامی شود.

حضور گسترده مردم در راهپمایی 22 بهمن، عظمت نظام را به رخ جهانیان می کشاند

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، با کوله باری از تجربیات بسیار ارزشمند در طول این سال ها به ویژه تجربیات  مقابله با توطئه های متنوع و رنگارنگ دشمنان و فتنه های انگیزی های آنان، از این رو حضور گسترده تمامی اقشار مختلف از زن و مرد، پیر و جوان، ممسئول و غیرمسئول در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر عظمت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشاند.

مفتح وی از مردم عزیز میهن اسلامی و به ویژه مردم عزیز، ولایتمدار و متدین شهرستان تویسرکان خواست، با حضور حماسی خود در راهپیمایی فردا، همچون همیشه مشت محکمی بر قدرت پوشالی امریکای جنایتکار و هم پیمانانش بزنند و حماسه ای دیگر بیافریند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان