آخرین اخبار

28. بهمن 1396 - 17:01   |   کد مطلب: 32958
سومین سقوط پاس در همدان، این بار لیگ 3
شد آنچه نبايد مي‌شد/ ممنون آقای استاندار!
شد آنچه نباید می‌شد! پاس همدان به لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط کرد تا روزگار تیره‌اش در همدان به نابودی کامل کشیده شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم پاس همدان در بم برابر شهرداری این شهر شکست خرد تا به یک رده پائین‌تر سقوط کند.

این تیم که سال 86 به همدان منتقل شده بود، در سال 90 به لیگ دسته اول سقوط کرد. پاسی‌ها در سال 95 به لیگ دسته دوم رفتند و حالا به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

نکته جالب اینکه در دوران استانداری محمدناصر نیکبخت رئیس هیات‌مدیره باشگاه پاس همدان، این دومین سقوط پاس به یک رده پایین‌تر است. اتفاقی که زوایای ناکارآمدی استاندار در حوزه ورزشی به‌خصوص فوتبال را بیش از پیش نمایان کرد.

به هرحال پاس به لیگ دسته سوم سقوط کرد تا پازل ناکامی‌هایش در همدان در روز 28 بهمن‌ماه تکمیل شود. سال 86 به همدان آمد و شاید سال 96 برای همیشه از همدان برود!

پیش از این زمزمه بازگشت پاس به تهران به‌طور جدی شنیده می‌شد و حالا با سقوط به دسته سوم، شاید این تصور رنگ واقعیت به خود بگیرد.

دست مریزاد به تمام افرادی که از روز اول برای این تیم نسخه پیچیدند. ممنون که پاس را لیگ برتری تحویل گرفتید و حالا دسته سومی تحویل خواهید داد‍!

فقط فراموش نکنید که لیاقت پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و مردمانش بیش از اینها بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان