آخرین اخبار

8. اسفند 1396 - 17:12   |   کد مطلب: 33108
رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به تصویب پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری مسابقات بدمینتون باشگاه‌های آسیا گفت: در مجمع اخیر فدراسیون آسیایی پیشنهاد کردیم مسابقات باشگاه‌های آسیا در چهار منطقه برگزار شود که تصویب شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا پوریا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان همدان اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های موفق در پرورش استعدادهای بدمینتون کشور است.

وی گفت: امیر جباری ملی‌پوش و کاپیتان تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان یکی از پدیده‌های مستعد بدمینتون همدان است که توانسته جایگاه برتر کشور را در رده‌های سنی پایه در سال‌های گذشته کسب کند.

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه بدمینتون همدان نباید تنها دلخوش به افتخارآفرینی امیر جباری باشد، افزود: نیاز است استان با برنامه‌ریزی و استعدادیابی مناسب زمینه پرورش و شکوفایی ده‌ها قهرمان این رشته نظیر جباری را فراهم سازد.

وی با قدردانی از توجه ویژه رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان به رشته بدمینتون تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان همدان جزو معدود نفراتی است که ارتباط بسیار مطلوبی با فدراسیون بدمینتون دارد.

پوریا، همدان را مستعد توسعه رشته بدمینتون دانست و عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب بتوان این رشته ورزشی را در سطح آموزش‌وپرورش گسترش داد.

وی با اشاره به تصویب پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری مسابقات بدمینتون باشگاه‌های آسیا گفت: در مجمع اخیر فدراسیون آسیایی پیشنهاد کردیم مسابقات باشگاه‌های آسیا در چهار منطقه برگزار شود و خوشبختانه این پیشنهاد مورد تصویب کنفدراسیون بدمینتون آسیا قرار گرفت.

رئیس فدراسیون بدمینتون به اهمیت بازی‌های بدمینتون جام فجر اشاره کرد و افزود: در این رقابت‌ها بازیکنان در کشور، آسیا و جهان صاحب رنک می‌شوند، ضمن اینکه برگزاری شایسته این مسابقات توسط ایران سبب شد مسابقات بین‌المللی در رده جوانان برای نخستین بار در سمنان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی IOP بهترین اردویی است که تاکنون توانسته‌ایم در ایران برگزار کنیم، بیان کرد: این اردو کمپ پیشرفته المپیک به شمار می‌رود که فقط در مالزی و اندونزی است.

پوریا تاکید کرد: به دلیل اینکه امیر جباری از همدان و ثریا آقایی از تهران دارای رنک و بازیکنان اختصاصی این کمپ هستند، توانستیم این اردو را در زنجان برگزار کنیم که خوشبختانه با حضور مدرس جهانی در این کمپ نفرات بیشتری از ایران مورد توجه قرار گرفتند.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان