آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 17:38   |   کد مطلب: 33209
قهرمان آسیا از یک سوراخ مدام گزیده می‌شود
پاس و درس بزرگ از اشتباهات گذشته
پاس از فصل بعد باید از لیگ دسته سوم شروع کند و این همان چیزی است که منتقدان انتقال قهرمان آسیا (شروع از لیگ‌های پايین و رسیدن به لیگ برتر) از سال 86 به آن تاکید داشتند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، پاس به لیگ دسته سوم سقوط کرد و حالا باید این خانه ویران‌شده را از نو بسازد. شروع از لیگ دسته سوم و بازگشت به روزهای اوج اگرچه برای ما به چیزی فراتر از یک رویا تبدیل شده، اما می‌تواند برای همیشه تفکر منفی منتقدین نسبت به فوتبال همدان را با یک تغییر رویه بزرگ مواجه کند. موضوعی که البته نیازمند به یکسری تغییرات عمده در بدنه باشگاه و صدالبته یک خانه‌تکانی عدیده در ساختار کلی تیم است.

پاس از سالی که به همدان منتقل شد، نه ساختار تعریف‌شده منسجمی داشت که تیم‌های خوب ایران از جمله سپاهان با تکیه بر آن از فرش به عرش رسیدند، نه وضعیت مالی مشخص و پایداری که بتواند گره از کار این تیم باز کند. از طرفی دیگر منفعت‌طلبان جیره‌مواجب‌بگیر که پاشنه‌آشیل پاس به شمار رفته‌اند، ظرف چند سال اخیر همیشه عرصه را بر این تیم تنگ و زهرشان را به پاس و مکتبش ریختند.

پاس هیچوقت از دست این منفعت‌طلبان که دین و دنیایشان در چند کاغذ پر زرق‌وبرق خلاصه شده، خیال آسوده نداشته و به واقع می‌توان گفت که افراد سودجو در یک دهه اخیر خواب راحت را بر چشمان پاس حرام کردند.

تیمی که حالا باید آن را نوپا دانست، تیمی که می‌خواهد از لیگ دسته سوم استارت بزند، تیمی که می‌خواهد در پایین‌ترین سطح ممکن رویاهای خود را جست‌وجو کند، اما انگار هنوز در تیررس بی‌رحمی یک مشت ناجوانمرد و به‌ظاهر دلسوز است که از همین حالا با راه‌انداختن یک بازی کثیف، قصد دارند فضا را به سمتی پیش ببرند که سود و منفعت خودشان درست در همانجا کمین کرده.

پاس در چند سال اخیر تا دلتان بخواهد زخم‌خورده این فرد یا افراد بوده و حالا که در مسیری تازه قدم گذاشته، از مسوولان این توقع را داریم که اجازه ندهند این بار فضا برای منفعت‌طلبان به نحوی فراهم باشد که بخواهند جولان بدهند و به آخرین قهرمان ایران در آسیا بیش از این ضربه بزنند.

امیدواریم مسوولان از رئیس هیات فوتبال استان، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل کم‌تجربه تیم گرفته تا شخص رئیس هیات‌مدیره، این بار چشم‌وگوش خود را معطوف به پاس کنند و یادشان نرود که آن چند روز بعد از سقوط، چه فشاری روی مردم، هواداران و فوتبال استان بود.

مسئولان بدانند که برای یک شروع خوب باید از همین‌جا شروع کرد، باید پای سمپاش‌ها را از باشگاه برید!

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان