آخرین اخبار

19. اسفند 1396 - 15:19   |   کد مطلب: 33283
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید به اینکه انگلیس می خواهد نگاه افکار عمومی از بستن قرارداد تسلیحاتی با آل سعود را منحرف کند، گفت: دولتی که ادعا می کند در سراسر دنیا از قدرت امنیی و نظامی بالایی برخوردار است چرا باید در کشورش شاهد چنین رخدادی باشیم، به یقین اگر چراغ سبز دولت انگلیس نبود نباید به سفارت ایران در لندن تعرض می شد.

«ابوالفضل حسن بیگی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در خصوص تعرض به سفارت ایران در لندن و واکنش کند و دیرهنگام پلیس لندن، گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی امریکایی ها و انگلیسی ها به شدت نگران توسعه انقلاب در منطقه و سراسر جهان بودند و به نوعی تقسیم کاری بین خود و اروپاییان انجام دادند، یکی از این مسیرها که به عنوان استراتژی کلان و دراز مدت تبیین کردند و به دنبالش اقداماتی انجام دادند بحث نفاق در موضوع اسلام  و به ویژه شیعه بود.

دشمنان اسلام، با ایجاد اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی به دنبال جلوگیری از اشاعه اسلام ناب هستند

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب زمانی که که متوجه شدند جهان اسلام یکپارچه علیه سیاست های غرب است و به دنبال مسائل مذهبی همراه با استقلال هستند به این جمع بندی رسیدند که با ایجاد یک اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی می توانند در آینده اختلالی در امنیت و منافع ملی ایران و چنین وحدتی در جهان اسلام به وجود آورند.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امریکایی ها وهابیت را تقویت کردند و گروه های دیگری را هم در سراسر دنیا به وجود آوردند و به دنبال ایجاد گروه های تروریستی و توسعه آن بودند و هستند، از تشکیل و حمایت از طالبان و القاعده گرفته تا داعش، النصره و تکفیری های دیگر.

حسن بیگی تصریح کرد: برخی از این گروه ها در ابتدا به بهانه اسلام وارد میدان می شوند و از آنجا که نقشه های شومشان عملیاتی نمی شود و مورد استقبال قرار نمی گیرد برای خالی کردن عقده های خودشان دست به سلاح بر می دارند، همچون گروهک منافقین.

انگلیس؛ این روباه مکار به دنبال تخریب شیعیان است/دشمنان نگران از ترویج اسلام حقیقی هستند

وی عنوان کرد: انگلیسی ها هم همواره به دنبال این هستند که شیعه را به دو، سه دسته تقسیم کنند به همین دلیل همواره امام راحل(ره) نسبت به این موضوع مقابله می کردند و می فرموند که فقه ما فقه جواهری و فقه امیرالمؤمنین(ع) است و پس از رحلت امام(ره) نیز رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای همیشه نسبت به این قضیه مسئولان کشور را توصیه کرده و می کنند که مراقب باشند این کفتار پیر و روباه مکار امروز به شدت در دنیا تضعیف شده است، بنابراین به دنبال تخریب شیعیان است.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: دشمنان نظام از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون هر روز با هزاران نقشه به دنبال تفرقه اندازی در بین ملت هستند و حتی با انقلاب های رنگارنگ و بهار عربی به دنبال خنثی سازی بیداری ملت ها بودند و امروز دشمن در شرایط سختی به سر می برد چرا که از نظر ایدئولوژی اسلام حقیقی خود را بیش از پیش نمایان ساخته است و افراد بسیاری از مذاهب دیگر به اسلام روی می آورند.

حسن بیگی تصریح کرد: همچنین گروه هایی که در گذشته مثل کمونیست که چیزی به نام دین را قبول نداشتند، امروز به سوی اسلام آمده و جذب اسلام می شوند و تعداد بسیاری نیز مسلمان می شوند، این مسئله به شدت امریکایی ها و غربی ها را  ناراحت کرده است، زیرا استنباطشان بر این است که در همه سنگرها و جبهه ها شکست خورده اند.

امروز، ماشین جنگی عربستان به گل نشسته 

وی عنوان کرد: آخرین جبهه ای هم که دشمنان اسلام تصور می کردند در آن موفق شوند، بحث حمله عربستان به یمن مظلوم و مردم ستمدیده و بی دفاع این کشور بود و نه تنها نتوانستند یکی دو ماهه کار را تمام کنند، بلکه امروز ماشین جنگی عربستان سعودی به گل نشسته است و از طرفی خود امریکایی ها در این رابطه با این موضوع با مشکل مواجه هستند.

دشمنان به دنبال آیت الله سازی هستند/صادق شیرازی همواره جریان امنیتی سیا، موساد و انگلیس ارتباط دارد 

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: در داخل کشور نیز تلاش کردند آیت الله سازی و مرجع تقلیدسازی کنند و صادق شیرازی که در سطح بسیار پایینی است امروز به عنوان مرجع تقلید مورد حمایت انگلیس، پرچم بلند کرده و اسم خودش را هم آیت الله عظمی شیرازی گذاشته!، او همواره با جریان امنیتی سیا، موساد و انگلیس ارتباط دارد و از این طریق نقشه های خود را اجرایی می کند، که با توجه به وجود اختلافات در چند گروه از خودشان در انحراف افکار عمومی نیز کاری از پیش نبرده اند.

دشمن، شیعه ای منهای قرآن، رسول الله و امام علی(ع) می خواهد

حسن بیگی با بیان اینکه امروز دنیا از آسایش و آرامش موجود در ایران اسلامی مطلع است، اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است که از طریق صادق شیرازی بخواهد شیعه ای  منهای قرآن، منهای رسول الله(ص) و منهای امام علی(ع)، به وجود بیاورد و تاکنون در این زمینه با وجود هزینه هایی بالایی که صرف کرده، شکست خورده است و از آنجا که طرح هایشان مورد استقبال قرار نمی گیرد دست به خشونت می زنند.

وی ادامه داد: جریان شیعه انگلیسی سید صادق شیرازی هم دیدیم که در لندن و در سرزمینی که شعار می دهند ما در سطح بین المللی از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستیم، دست به توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران و غرور ما زدند و در اینجا باید دولت انگلیس مطابق با قوانین بین المللی پاسخگو باشد.

اگر چراغ سبز دولت انگلیس نبود نباید به سفارت ایران تعرض می شد

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: دولتی که ادعا می کند در سراسر دنیا از قدرت امنیتی و نظامی بالایی برخوردار است چرا باید در کشورش شاهد چنین رخدادی باشیم، به یقین اگر چراغ سبز دولت انگلیس نبود نباید به سفارت ایران در لندن تعرض می شد.

انگلیس می خواهد نگاه افکار عمومی از بستن قرارداد تسلیحاتی با آل سعود را منحرف کند/اقدام متجاوزانه به سفارت ایران، مضحک، موزیانه و بسیار کثیف بود

حسن بیگی با بیان اینکه در حال حاضر انگلیس در حال بستن قرارداد سنگینی با سعودی ها است و می خواهد نگاه افکار عمومی از بستن قرارداد تسلیحاتی با آل سعود را منحرف کند، افزود: در زمانی که محمد بن سلمان در انگلیس هست و با قراردهایی به دنبال خرید سلاح های کشتار جمعی برای جنگ با مردم مظلوم یمن است، این اقدام متجاوزانه به سفارت ایران، مضحک، موزیانه و در عین حال بسیار کثیف بود.

کمیسیون امنیت ملی مسئله تجاوز به سفارت ایران در لندن را از مجامع بین المللی پیگیری می کند

وی تأکید کرد: ما هم در اینجا و در کمیسیون امنیت ملی مجلس در دفاع از حثیت و غرور ملت ایران، مجددانه این موضوع را مجاری قانونی و بین المللی پیگیری می کنیم.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان