آخرین اخبار

21. فروردين 1397 - 20:07   |   کد مطلب: 33694
رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: استان همدان می‌تواند در ورزشگاه قدس میزبان اردوی تیم‌های استقامتی دو و میدانی در سال‌جاری باشد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز رئیس فدراسیون دو و میدانی به همراه هاشم صیامی دبیر این فدراسیون با حضور سرزده بر سر تمرینات دو و میدانی‌کاران همدانی در ورزشگاه قدس همدان ضمن دیدار با آنها، وضعیت پیست تارتان این مجموعه را بررسی کرد.

مجید کیهانی در این بازدید با اشاره به پتانسیل همدان اظهار کرد: پیست تارتان این مجموعه خوب است و جوابگوی اردو تیم‌هایاستقامتی کشورمان را می‌دهد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: ما آماده هستیم در صورتی که قسمت‌های پیشت دروازه زمین فوتبال نیز  تارتان شود، در سال 97 میزبانی اردوهای تیم‌های استقامتی خود را به استان همدان واگذار کنیم.

وی افزود: آماده هستیم به منظور ساماندهی و ارتقای سطح دانش مربیان دو و میدانی سراسر کشور، یک دوره مربیگری بین‌المللی استقامتی به میزبانی همدان را نیز برگزار کنیم.

کیهانی وضعیت استان همدان در رشته‌های دو و میدانی را خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران این استان همواره در رشته‌های پیاده‌روی، دو صحرانوردی و پرتاب دیسک جزو برترین نفرات کشور هستند.

وی اضافه کرد: همدانی‌ها باید به وجود مربیان با دانش و باتجربه افتخار کنند که زمینه‌ساز پرورش استعدادهای نخبه و مدال آوران قهرمان است و حتی شاگردانی در سطح المپیک و پارالمپیک تربیت کرده‌اند.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان