آخرین اخبار

24. فروردين 1397 - 12:17   |   کد مطلب: 33708
رئیس سازمان بسیج اصناف همدان با بیان اینکه عمق چالش و مشکل در حوزه اصناف موضوع مالیات است، گفت: شرایط خوبی نیست و فشار فوق‌العاده‌ای بر روی اصناف وجود دارد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حسن عافیتی امشب در نخستین اجلاس ماهانه اتاق اصناف استان همدان در سال جاری با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه در جامعه لازم است تعارف‌ها را کنار گذاشته و به اصل بپردازیم، اظهار کرد: سال گذشته سال خوبی را به پایان بردیم اما سال خوبی را شروع نکردیم و از نظر اقتصادی وضعیت ملتهب بود.

وی با اشاره به شعار سال جاری ادامه داد: از 9 سال گذشته، مقام معظم رهبری در شعار سال به مسائل اقتصادی اشاره دارند اما ویژه‌ترین شعار سال مربوط به امسال است که اگر به آن عمل شود مشکلات حل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف همدان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود اصناف بیشتر از دیگران به شعار سال توجه کنند، بیان کرد: باید شرایط ایجاد کنیم تا مردم کالای ایرانی بخرند.

وی با اشاره به اینکه باید شرایطی ایجاد شود تا کالای ایرانی با کیفیت و قیمت پایین و قابل رقابت با کالای خارجی باشد، افزود: ایران به مصرف‌کننده کالای بنجول چینی تبدیل شده و عده‌ای این کالاها را وارد کرده و مردم ناگزیر مصرف می‌کنند.

عافیتی در ادامه به انتخابات اتاق اصناف اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابات گاهی وارد فاز دیگری شده و نسبت به تخریب و متشنج کردن فضا اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون اتاق وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: فرصت و زمان برای برخی مسایل وجود ندارد و در انتخابات رعایت شأن کسبه و اتاق اصناف باید مد نظر باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان با اشاره به اینکه اصناف را آن گونه که باید نمی‌بینیم چراکه وارد یکسری مسایل پیش پا افتاده می شویم و تنش ایجاد می‌کنیم، افزود: نباید به برخی اجازه دهیم که تنش ایجاد کنند و باید انتقادپذیر باشیم.

وی با بیان اینکه به هر سازمانی انتقاد نشود آن سازمان از بین می رود، تاکید کرد: باید انتقادها بدون غرض و مرض باشد.

عافیتی با اشاره به اینکه تاثیرگذارین قشر در جامعه اصناف هستند، بیان کرد: هیچ چشمداشتی جز عزت اصناف نداریم، اگر بازار خوب، اسلامی، انقلابی و خدمتگزار به مردم باشد به هدف اصلی که امنیت پایدار در بازار است دست پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عمق چالش و مشکل در حوزه اصناف موضوع مالیات است، ادامه داد: شرایط خوبی نیست و فشار فوق‌العاده‌ای بر روی اصناف وجود دارد و با توجه به این موضوع فراخوانی دادیم و مجمعی به نام نخبگان بازار ایجاد کردیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان