آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1397 - 7:18   |   کد مطلب: 33731
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ «منتظران» در ۸ بقعه متبرکه استان همدان همزمان با روز نیمه شعبان خبرداد.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام سیدحسن رضوی گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، ویژه برنامه جشن عید نیمه شعبان همراه با اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) در سطح بقاع متبرکه استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: دعوت از سخنرانان بر جسته کشوری و استان، دعوت از قاریان مطرح کشوری و اجرای گروه‌های تواشیح، محافل نورانی قرآن کریم، قرائت دعای کمیل و زیارت حضرت ولیعصر(ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این اجتماع در روز ولادت آن حضرت است.

وی عنوان کرد: برپایی حلقه‌های معرفتی و هم‌اندیشی دینی در بقاع متبرکه همدان، غرفه مخصوص کودک و نوجوان با موضوع امام زمان(عج) و جلسات پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های ایام نیمه شعبان است.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: این اجتماع بزرگ در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان همدان، تکیه حضرت ابوالفضل (ع) ملایر، امامزاده محمد و علی (ع) نهاوند، امامزاده ابراهیم (ع) سرابی تویسرکان، امامزاده جعفر (ع) گل تپه، امامزاده پنج تن (ع) کرفس، مقبره آیت الله بهاری شهرستان بهار و امامزاده احمد(ع) سیدان شهرستان اسدآباد برگزار می شود.

وی گفت: دعوت از سخنرانان شاخص و ولایی مسلط به مباحث انتظار و مهدویت، قرائت دعای ندبه و زیارت آل یاسین و حضور خانواده های شهدا در این اجتماع از دیگر برنامه های است که در این روز صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان