آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1397 - 23:55   |   کد مطلب: 33833
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از مشارکت ۳۰ تشکل قرآنی در اجرای برنامه های ماه رمضان این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بیش از ۳۰ تشکل قرآنی شهرستان تویسرکان شامل کانونهای قرآنی ادارات و سایر دستگاه های متولی امور فرهنگی و دینی و جامعه القرآن برادران و خواهران در برگزاری برنامه های ماه رمضان همکاری دارند.

وی گفت: بیش از ۲۰خانه قرآنی شهری و روستایی، کانون قرآن و عترت سرابی، موسسه قرآن نورالهدایه شهر سرکان، موسسه قرآنی نورالحکمه تویسرکان و ۲۰ هیئت قرآنی در سطح شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و مراکز دهستانهای ۷ گانه شهرستان که به همت فعالان عرصه قرآنی شهرستان تویسرکان مدیریت می شوند در ماه رمضان فعالیت قرآنی دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: برگزاری کرسی های تلاوت نور در مساجد، انجام محافل انس با قرآن کریم، اجرای طرح قرآنی بینات، ختم قرآن در ۱۰۰ جلسه قرآنی و آموزش قرآن ویژه کارکنان دولت نیز در برنامه قرار دارد.

حجت الاسلام کاروند گفت: اجرای برنامه های قرآنی طرح رمضانیه در موسسات قرآنی، توزیع کتب و نرم افزارهای قرآنی در مدارس قرآن و مراکز و موسسات قرآنی شهر و روستا، اجرای آموزش قرآن ویژه زندانیان، قرائت مناجات امیرالمومنین در مساجد و هیئات مذهبی نیز از برنامه های قرآنی در ماه رمضان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان