آخرین اخبار

18. مرداد 1397 - 0:29   |   کد مطلب: 34350
پاسخ رهبرانقلاب درباره برخی از نگرانی‌ها نسبت به آینده انقلاب:
هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، به همه بگویید
رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی و علاقه‌مندان به انقلاب گفتند: هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگاران جوان؛ صدوچهل‌وپنجمین شماره از نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

به گزارش خط حزب‌الله، چندی پیش جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور با رهبر انقلاب دیدار داشتند که یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقه‌مندان به انقلاب در آن سوی مرزها را بیان کردند. خط حزب‌‌الله در سخن هفته‌ی این شماره از نشریه، پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای درباره برخی نگرانی‌ها نسبت به آینده انقلاب را با عنوان «به همه بگویید...» منتشر می‌کند. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: اخیرا نیز جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور، دیداری با رهبر انقلاب داشتند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقمندان به انقلاب در آن‌سوی مرزها را از آینده بیان کرد. رهبر انقلاب نیز در پاسخ به نگرانی این شخص فرمودند: «نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.»

گزارش هفته این شماره نیز با عنوان «عملیات بدون نقشه؛ عملیات کور» به چرایی نیاز داشتن به نقشه راه اقتصادی برای پیشرفت پرداخته است.

اطلاع‌نگاشت این هفته از نشریه نیز با عنوان «مثل پدری مهربان نسبت به فرزندان» به چند توصیه رهبر انقلاب به مسئولین برای هم‌نشینی و در میان مردم بودن پرداخته است.

  به مشکل نظام بانکی به‌طور جدی رسیدگی بشود، انتظار مردم برای رفع مشکلات اقتصادی انتظار بجایی است، وقتی با مردم باشید مردم شما را دوست می‌دارند، آیا تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی یک امر خیالی و توهمی است یا نه عملا ممکن است؟ دو جور آدم در مقابله با دشمن، به خدا توکل کنید و ملاحضه تهدیدها و اخم‌ها را نکنید، استقامت در راه یکی از واجب‌ترین عوامل پیشرفت است، ثواب زن کمتر از شهید نیست و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه‌ی خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه، این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

  صدوچهل‌وپنجمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید حجت‌الاسلام مصطفی ردانی‌پور تقدیم شده‌ است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان