آخرین اخبار

18. مرداد 1397 - 22:00   |   کد مطلب: 34353
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا امروز سلطنت را تبلیغ می‌کند در حالی ایران سلطنت 2300 ساله را پودر کرده است، گفت: رسانه‌هاي انقلابي خط‌شكن و مبتكر باشند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند اظهار کرد: آمریکا سلاح‌های نظامی مختلفی دارد که با آن می‌جنگد اما نتیجه‌ای نمی‌گیرد، در واقع باید گفت آمریکا خلع سلاح شده است زیرا دیگر بمب و سلاح اثر ندارد.

وی با بیان اینکه مهمترین کار خبرنگاران در جنگ بین حق و باطل این است که دنباله‌رو باطل نباشند، گفت: رسانه‌های غربی در راستای منافع خود، گاهی موارد خلاف واقعیت را بیان می‌کنند و برخی نیز متأسفانه دنباله‌رو آنها هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اتاق فکر عریض و طویل استکبار واژه‌هایی را می‌سازد و ما هم آنها را تکرار می‌کنیم، افزود: امروز واژه غلطی که بین چین و آمریکا راه انداخته‌اند جنگ اقتصادی است در حالی که واقعیت این است که آمریکا در ایدئولوژی خود شکست خورده است.

وی با بیان اینکه آمریکا از تفکر جهانی‌سازی عقب‌نشینی کرد که 40 سال تمام دانشگاه‌ها را برای جاسازی آن به کار برده بودند، خطاب به اصحاب رسانه گفت: تولید ادبیات رسانه‌ای میدان جنگ ماست و اگر خلاقیت نداشته باشید شکست خورده‌اید.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز تنها چیزی که آمریکای فلک‌زده را نگاه می‌دارد غوغای رسانه‌ای است در حالی که زمانی در اقتصاد حرف اول را می‌زد و در آن شکست خورده است، گفت: اینها باید در جهان اعلام شکست اقتصادی را تا سال 2030 کنند در حالی که بنده می‌گویم اینها زودتر شکست خورده‌اند و امروز آمریکا حرفی برای گفتن در جهان ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز سلطنت را تبلیغ می‌کند در حالی ایران سلطنت 2300 ساله را پودر کرده است، خاطرنشان کرد: ایدولوژی آمریکا طرحی برای اداره در ایران ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه در انگلستان «وزیر تنهایی» معرفی کرده‌اند و گفته‌اند آثار تمدن نوین است، گفت: 9 میلیون نفر از مردم این کشور تنها زندگی می‌کنند؛ در این کشور افرادی را استخدام می‌کنند که برایشان حرف بزنند، آنها به حدی از بحران رفتاری رسیده‌اند که وزیر تنهایی انتخاب می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه اکنون جنگ رسانه‌ای به راه افتاده و باید برای مقابله اولین قدم آن را درک کرد، گفت: دشمن در برخی از تشکیلات ما نظیر اقتصاد نفوذ کرده است اما معتقدیم آنها رسوا می‌شوند و نمی‌گذاریم کاری از پیش ببرند.

سردارنقدی با بیان اینکه به خاطر تفکر اومانیستی غربی تولید نسل در کشورهای اروپایی منسوخ شده و ازدواج با همجنس رواج پیدا کرده است، تأکید کرد: اینها بن‌بست‌هایی است که دنیای غرب با آن مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب واقعیت‌ها را دروغ نشان می‌دهند؛ گفت: باید خط‌شکنی کرد و با کار انقلابی در در رسانه بر دشمن غلبه کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به خبرنگاران بسیجی با بیان اینکه درست است ابزار شما کم است اما حرف فطرت بر دل می‌نشیند، پس جانانه کار کنید گفت: امروز 3 میلیارد و 200 میلیون دلار در بودجه رسمی آمریکا برای براندازی ایران تخصیص یافته که این وضعیت نشان از ضعف آنها در مقابل ایران اسلامی دارد.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان