آخرین اخبار

12. شهريور 1397 - 23:40   |   کد مطلب: 34443
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور:
نتیجه نهایی کارشناسی ارشد ۹۷ اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ اعلام شد.

 

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگویی گفت: فهرست اسامی قبول شدگان آزمون کارشناسی ارشد نا پیوسته سال ۹۷  از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان برای آگاهی از وضعیت خود می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

 
مشاور عالی سازمان سنجش درباره ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ نفر است.
 
توکلی ادامه داد: از تعداد ۵۷۵ هزار و ۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون، ۲۸۸ هزار و ۹۰ نفر زن و ۲۸۶ هزار و ۹۱۶ نفر مرد هستند؛ در واقع ۵۰.۱۰ درصد حاضرین در جلسه زن و ۴۹.۹۰ درصد مرد هستند همچنین از میان داوطلبان حاضر ۹۹.۸۲ درصد مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۳۸ هزار و ۸۷۷ نفر در دو کدرشته امتحانی مجاز شده اند.
 
وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان بیان کرد: مدارک لازم و تاریخ ثبت‌نام روی سایت دانشگاه محل قبولی بارگذاری شده است و در صورتیکه چنین اطلاعاتی در سایت دانشگاه محل قبولی افراد قرار نگرفته باشد داوطلبان می‌توانند در روز‌های چهارشنبه ۱۴ شهریور، شنبه ۱۷ و یکشنبه ۱۸ شهریور ماه با در دست داشتن مدرک لازم به محل قبولی خود مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان