آخرین اخبار

20. مهر 1397 - 12:59   |   کد مطلب: 34630
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه FATF، حلقه ای از زنجیره استکبار است، گفت: آشوب ارزی و پولی کشور به دلیل آن است که دوسال است دولت CFTرا اجرایی کرده اند وحالا که نیاز به تغییرقوانین دارد تلاش می می کنند لایحه تصویبCFT تصویب شود.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه بیستم مهرماه گفت: از جمله نبایدها درخانواده، سخت گیری است امام صادق علیه السلام فرمودند مومن سختگیر نیست، البته این به معنی بی تفاوتی نیست بلکه نسبت به تربیت وهدایت خانواده همواره بایدتلاش کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه حلقه ای از زنجیره استکبارFATFاست و CFTکنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، اظهار کرد: عمده دلیل موافقان تصویبCFT گرفتن بهانه  از امریکا برای فشارمالی بانکی است، غافل از اینکه در قرآن آمده است که؛ این هاهرگز از شما راضی نمی شوند مگر دست از دینتان بردارید و البته تجربه هم نشان می دهد نباید به غرب اعتمادک رد.

امام جمعه تویسرکان افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که هزینه تسلیم به مراتب بیشتراز هزینه مقاومت است، درجنگ جهانی دوم ژاپن بعداز تسلیم شدن موردحمله اتمی قرارگرفت! ویتنام پس از قبول قراردادصلح با امریکا مورد بمباران و قتل عام واقع شد! قذافی بعداز فرستادن تاسیسات هسته ای به امریکا ازسوی این کشور بمباران ولیبی ویران شد! بنابراین باید دانست که قرآن دستور به ایستادگی و صلابت می دهد.
حجت السلام موحدی تصریح کرد: عمده ادله مخالفان اینکه  نخست پذیرش CFT پذیرش سلطه اطلاعاتی غرب است و دوم امنیت فعالان اقتصادی و موسسات داخلی به مخاطره می افتد، سوم آن که مدعیان CFTبه معنای واقعی حمایت مالی ازتروریست ومقابله بامقاومت در برابر تروریست است.

وی عنوان کرد: آشوب ارزی و پولی کشور به دلیل آن است که دوسال است دولت CFTرا اجرایی کرده اند وحالا که نیاز به تغییرقوانین دارد تلاش می می کنند لایحه تصویبCFT تصویب شود.
خطیب نماز جمعه تویسرکان ادامه داد: روایات ما وعده پیروزی کفر براستکبار را داده وهمچنین رهبری هم تأکید دارند که شکست امریکاقطعی است،.

حجت السلام موحدی افزود: مشاوراسبق کاخ سفید هم درسال ۲۰۰۱ نوشت که جمهوری اسلامی درسال۲۰۱۸ آمریکا راشکست می دهد، اما نفوذی ها و بوق های شیطان تلاش می کنند آمریکارا حفظ کنند.

وی با بیان اینکه رمزپیروزی مامقاومت وایستادگی است، تصریح کرد: دو روز بعداز شلیک موشک ها امریکا آخرین ناو خود را ازخلیج فارس فراخواند و وزیر دفاع خبر از جمع آوری چهارسامانه دفاعی موشک های پاتریوت از سه کشور کویت واردن وبحرین داد.

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: امریکا اگر رمق مقابله باجمهوری اسلامی را داشت حمله سپاه را بهانه قرار می داد برای تقویت حضورنظامی درمنطقه نه بازگرداندن ناو وسامانه بعلاوه اینکه ترامپ علیرغم تهدیدولفاظی ها جرات نکرد کوچکترین واکنشی به حمله سپاه داشته باشد.

حجت السلام موحدی تأکید کرد: توان و اقتدار دفاعی است که ثبات اقتصادی می آورد، بنابراین با حمله سپاه دلارسقوط و قیمت نفت افزایش یافت و حتی قیمت بنزین در امریکا افزایش یافت وکویت هم ولیعهدعربستان را که فرستاده ترامپ هم بود ازکشورش بیرون کرد وصادرات نفت به آمریکا رابرای اولین بارقطع کرد.

وی ادامه داد: روزی مالک اشتر بریک قدمی خیمه معاویه رسیده بود که توطئه نفوذی ها او رابرگرداند و امروز که مالک ها پوتین خود را به حنجره امریکا و اسرائیل می فشارند، تنها امید آن ها نفوذی ها و جنگ روانی است، اما زمانه فرق کرده است ومردم بیدارند، علی زمان باصلابت فرمودند: من به حول وقوه الهی وبا همراهی شما تاجان درتوان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان