آخرین اخبار

26. آبان 1397 - 9:36   |   کد مطلب: 34758
مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: مبلغین اعزامی به تویسرکان در شب و روز شهادت امام حسن عسکری(ع) در بیش از ۱۳۰جلسه پیرامون شخصیت والای آن امام همام سخنرانی کردند.

به گزارش رودآور؛ حجت‌الاسلام علی کاروند صبح شنبه در جمع مبلغان گفت: در ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) ۷۵ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان تویسرکان به تبیین خصوصیات اخلاقی امام حسن عسکری(ع) و ابعاد زندگانی ایشان پرداختند.

وی افزود: این تعداد مبلغ شامل مبلغان اعزامی از طرح هجرت، مبلغان و مبلغات مقیم بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان در شب و روز شهادت امام حسن عسکری (ع) به تبیین زندگانی آن حضرت پرداختند.

معاون تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان نیز از برگزاری بیش از ۲۲۵ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه شهادت امام حسن عسکری (ع) توسط مبلغین طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد رضیئی گفت: مبلغین طرح هجرت در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۲۲۵ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم عزاداری، آموزش احکام، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد را از برنامه های شاخص مبلغین وطرح هجرت در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) برشمرد.

رضیئی افزود: باتوجه به فعالیت مبلغان طرح هجرت در شهر و روستاهای شهرستان و با هماهنگیهای انجام شده، امسال برنامه های مبلغین طرح هجرت در شهادت امام حسن عسکری (ع) نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوه‌تر برگزار شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان