آخرین اخبار

13. آذر 1397 - 3:30   |   کد مطلب: 34830
رئیس میراث فرهنگی تویسرکان مطرح كرد
شكايت میراث فرهنگی از شهرداری تويسركان
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تویسرکان گفت: شهرداری تویسرکان با همکاری هیأت امنا بدون استعلام و هماهنگی از میراث فرهنگی اقدام به فعاليت عمرانی در محوطه حبقوق نبی کرده‌ که از آنها شکایت کردیم.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ میثم الوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری در خصوص آبگرفتگی مسجد جولستان و بقعه حبقوق نبی اظهار کرد: این حمام طی دو سال گذشته دچار مشکل شده بود که در حال حاضر مشکل تا حدودی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اتاق‌های این مسجد دچار آبگرفتگی شده بود که در حال آماده‌سازی برای مرمت و بازسازی است، در خصوص تخریب بخش‌هایی از حمام جولستان نیز گفت: این مکان متعلق به اوقاف است و باید اوقاف در این زمینه ورود کند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تویسرکان با بیان اینکه امسال حمام زرهان مرمت شد، افزود: حمام «زرهان» اثر تاریخی محله زرهان تویسرکان؛ مابین کوچه مسلم بن عقیل و کوچه روحانی است که ثبت ملی شده است.

وی در خصوص آبگرفتگی محوطه حبقوق نبی نیز خاطرنشان کرد: شهرداری با همکاری هیأت امنا بدون استعلام و هماهنگی از میراث فرهنگی اقدام به یکسری فعالیت‌های عمرانی کرده‌اند که از آنها شکایت کردیم.

الوندی با بیان اینکه پرونده این موضوع اکنون در مراجع قضایی در حال پیگیری است، افزود: شهرداری بدون هماهنگی با میراث فرهنگی اقدام به فعالیت عمرانی کرده‌اند که نباید چنین باشد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان