آخرین اخبار

18. آذر 1397 - 8:49   |   کد مطلب: 34841
هتل‌های زنجیره‌ای ایبیس سوئیس برای رفاه حال مسافران در مدت اقامت، سرویس خدمتکار اینستاگرام را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند با آرامش از تعطیلات لذت ببرند.

گروه هتل‌های زنجیره‌ای Ibis در سوئیس، سرویس جدیدی تحت عنوان «خدمتکار شبکه‌های اجتماعی» در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا آنها بتوانند در طول سفر و اقامت در هتل، دغدغه‌ی مدیریت بر صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خود را نداشته باشند؛ البته احتمالا بسیاری از افراد با مدیریت شبکه‌ی اجتماعی خود مشکلی نداشته باشند، اما کاربران حرفه‌ای‌ اینستاگرام در چنین شرایطی واقعا به چنین سرویسی نیاز دارند. در وب‌سایت گروه هتل ایبیس، در مورد این سرویس توضیحاتی ارائه شده است:

مسافران می‌توانند بدون استرس، از سفر خود لذت ببرند. مسافرانی که تمایل به استفاده از سرویس خدمتکار مخصوص شبکه‌‌ی اجتماعی اینستاگرام را دارند، می‌توانند درخواست خود را به هتل اعلام کنند تا در مدت زمان سفر، خدمتکار مخصوص شبکه اجتماعی مدیریت بر صفحه‌ی آنها را برعهده بگیرد تا بدین ترتیب بتوانند در آرامش کامل سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

بی‌شک استفاده از سرویس خدمتکار مخصوص اینستاگرام برای مسافران مزایایی خواهد داشت. کاربران فعال شبکه‌‌های اجتماعی می‌توانند تعطیلات خود را بدون دغدغه‌‌های مربوط به مدیریت بر فالوورهایشان در آرامش سپری کنند. پست‌ها توسط خدمتکار مخصوص در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته می‌شود و این سرویس مسئول رسیدگی به همه‌ی موارد مربوط به صفحه‌ی کاربری خواهد شد.
نوز جزئیات دقیقی در مورد سرویس یادشده ارائه نشده است؛ اما ظاهرا مسافران ژنو و زوریخ که در هنگام رزرو اتاق برای تعطیلات آخر هفته، سرویس خدمتکار شبکه‌ی اجتماعی را نیز درخواست می‌کنند، گروه هتل ایبیس چنین خدماتی را برای آنها درنظر می‌گیرد. خدمتکار شبکه‌ی اجتماعی مسئولیت مدیریت و رسیدگی به شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را برعهده دارد. 

ظاهرا هتل ایبیس برای تبلیغ سرویس «خدمتکار شبکه‌های اجتماعی» از برخی ستاره‌های اینستاگرامی نیز کمک گرفته است. سرویس جدید Ibis با شروع قیمت ۷۰ پوند برابر با ۷۹ دلار آمریکا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در عین حال، مسافرانی که قصد استفاده از خدمتکار مخصوص شبکه‌ی اجتماعی را دارند، باید رمز عبور خود را در اختیار هتل قرار بدهند. کلیه‌ی پست‌هایی که توسط خدمتکار شبکه‌ی اجتماعی به‌اشتراک گذاشته می‌شود، با هشتک مشخص‌ #postedbysocialmediasitter در اینستاگرم انتشار پیدا می‌کند.

فیلیپ آلانو، قائم‌مقام گروه هتل‌های Accor، شرکت مالک هتل‌های زنجیره‌ای ایبیس می‌گوید:

به‌دنبال رویکردهای جدید و خلاقانه‌ای برای ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ به مشتریان خودمان هستیم که با شرایط زمان فعلی سازگار و هماهنگ باشد. سرویس خدمتکار مخصوص شبکه‌ی اجتماعی نیز ابتکاری در همین راستا است که می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی از سفر برای مسافران ایبیس ایجاد کند. 

باید ببینیم آیا گروه هتل ایبیس در مسیر جدید خود موفق خواهد شد و آیا سافران از این سرویس استقبال خواهند کرد یا خیر.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان