آخرین اخبار

26. آذر 1397 - 11:00   |   کد مطلب: 34881
امام جمعه تویسرکان گفت: توسعه هدفمند ایران اسلامی در گرو گام برداشتن حقیقی در مسیر شهدایی مانند شهید مفتح است.

به گزارش خبرنگار رودآور لحظاتی پیش آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی آغاز شد.
در این مراسم حجت الله مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان گفت:  توسعه هدفمند ایران اسلامی در گرو گام برداشتن حقیقی در مسیر شهدایی مانند شهید مفتح است.
استاندار همدان: شهید مفتح کاری شایسته در وحدت بخشی بین مردم داشتند
سعید شاهرخی استاندار همدان هم عنوان کرد: یکی از اصول و نکاتی که رهبر کبیر انقلاب تأکید داشتند رمز موفقیت را وحدت کلمه و در عمل می دانستند که اگر نگاه عمیقی داشته باشیم پیروز هستیم و با انسجام از مشکلات ایجاد شده بر سر راه انقلاب عبور کرده ایم.
وی اظهار کرد: نقش و جایگاه ویژه شهید مفتح در وحدت جامعه اسلامی بی بدیل است, شهید مفتح با دزک صحیحی از اهمیت وحدت آن هن در دو قشر پیشرو جامعه کاری اساسی انجام دادند کاری که تا امروز به عنوان اقدامی شایسته باقی مانده است.
استاندار همدان در ادامه افزود: فرزند شهید مفتح از یک لحظه در مدیریت استان آرام ننشسته اند.
شاهرخی تصریح کرد: در استان بین مسئولان وحدت رویه وجود دارد و لطف خداست که در سایه این وحدت و همدلی در پنج سال گذشته اقدامات مؤثری صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ما به دنبال توسعه متوازن در استان هستیم و همه شهرستان های دارای ظرفیت های فراوانی است.
فرماندار تویسرکان: امروز تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند
حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان هم این مراسم گفت: شهید مفتح قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا یک سال بعد از آن خدمات شایانی به ایران ومردم این سرزمین داشته است.
وی در ادامه اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در مقاطع مختلف از محرومیت ها و محدودیت های زیادی برخوردار بوده اما اکنون به رغم کمبود اعتبارات مالی، در مسیر توسعه قرار گرفته است.
فرماندار تویسرکان افزود: امروز تمام روستاهای تویسرکان از نعمت گاز و راه آسفالته برخوردار هستند و نیز در بیش از 70 روستای این شهرستان طرح بهسازی انجام شده است.

به گزارش رودآور؛ معاون پارلمانی رییس جمهور با حضور در گلزار شهدای تویسرکان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
حسینعلی امیری صبح امروز (دوشنبه) و در جریان سفر به شهرستان تویسرکان با حضور در گلزار شهدای ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.
دراین مراسم استاندار همدان و نماینده مردم #تویسرکان وی را همراهی کردند.
زنگنه
 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان