آخرین اخبار

14. دى 1397 - 13:23   |   کد مطلب: 34956
امام جمعه تویسرکان گفت: عده ای نفوذی نارضایتی ایجاد می کنند عده ای هم مامورند سوءاستفاده و ایجاد اغتشاش کنند اما کور خوانده اند مردم بصیر چشم فتنه را کور خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه امروز چهاردهم دی ماه، گفت: پیامبر عظیم الشاَن(ص)به ما دستور می فرمایند با فامیلی که از ما بریده ماقطع رحم نکنیم وصله داشته باشیم و ظلم را ببخشیم و در مقابل منع دیگران ما عطا داشته باشیم واگر بدی دیدیم ماخوبی کنیم، اگرفقط همین دستور را در خانواده و فامیل اجرایی کنیم خانواده نورانی وباصفا خواهیم داشت.
وی در ادامه اظهار کرد: پدیده نامیمون دعوت به سور بعد از تشیع جنازه یاقربانی جلو تابوت شایسته است ترک شود و به جای این حرکات نمایشی تصدق به فقرا داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به هفدهم دی سالروز صدور فرمان کشف حجاب رضاخانی اشاره کرد و  افزود: بعد از این دستور  هیچ زنی حق حجاب نداشت و شهربانی با زنان و دختران محجبه به طور جدی وخشن برخورد می کرد، حتی معامله با زنان محجبه هم ممنون شده بود.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: یکی از برنامه های جدی دشمن ترویج فساد وفروپاشی خانواده ها است، چرا که در همین خانواده م توان جوان سالم مقاوم مبارز باسلطه را تحویل جامعه داد.

وی همچنین به مسئله نفوذ و پیروزی ایران درمنطقه و این واقعیت انکار ناپذیری پرداخت و عنوان کرد: دشمنان هم به این این نفوذ اقرار می کنند، از این رو برای مقابله با پیشرفت ایران، استکبار با جدیت تمام به دنبال ایجاد نا آرامی در داخل کشور است و تمام نفوذی های خودرا به کار گرفته تا بتواند درکشور اغتشاش ایجاد کرده و برماست که هوشیار باشیم.

امام جمعه تویسرکان گفت: عده ای نفوذی نارضایتی ایجاد می کنند عده ای هم مامورند سوءاستفاده و ایجاد اغتشاش کنند اما کور خوانده اند مردم بصیر چشم فتنه را کور خواهند کرد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان