آخرین اخبار

15. بهمن 1397 - 16:06   |   کد مطلب: 35098
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان از افزایش 116 برابری تعداد پست های هوایی تا 12 برابری پست های زمینی و بسیاری دیگر از پیشرفت های حوزه برق شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

«رضا جلیلوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ درباره عملکرد مجموعه برق تویسرکان قبل و بعد از انقلاب، گفت: تعداد مشترکین برق تویسرکان از پنج هزار مشترک قبل از انقلاب به 52 هزار و 331 مشترک بعد از انقلاب افزایش پیدا یافته است.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب در سطح شهرستان هیچ گونه پست های فوق توزیع 20/63 کیلوولت وجود نداشت، در حالی که بعد از انقلاب شاهد نصب دو دستگاه از این نوع پست هستیم.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان  افزود: قبل از انقلاب تنها یک فید 20 کیلوولت در شهرستان نصب بود، که خوشبختانه با عملکردی مناسب به 14 فیدر در سال های اخیر رسیده است.

جلیلوند با بیان اینکه طول خطوط فشار متوسط هوایی از 52 کیلومتر قبل از انقلاب به 806 کیلومتر بعد از انقلاب رسیده است، عنوان کرد: پیش از انقلاب هیچ گونه خطوط فشار متوسط زمینی در تویسرکان موجود نبود، با این وجود در سال های پس از انقلاب در این حوزه از 12 کیلومتر خطوط فشار متوسط زمینی در شهرستان بهره مند هستیم.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب طول خطوط فشار ضعیف هوایی 32 کیلومتر بود و بعد از انقلاب 716 کیلومتر و نیز میزان طول خطوط فشار ضعیف زمینی قبل از انقلاب صفر بود و پس از پیروزی آن 35 کیلومتر رسیده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان  ادامه داد: تعداد پست های هوایی و زمینی قبل از انقلاب 12 و صفر دستگاه بود، در حالی که این تعداد برای پست های هوایی و زمینی بعد از انقلاب به 1392 و 12 دستگاه افزایش یافته است.

جلیلوند با بیان اینکه ظرفیت پست های منصوبه از چهار مگاوات قبل از انقلاب در شهرستان به 146 مگاوات پس از پیروزی انقلاب رسیده، افزود: قبل از انقلاب هیچ کدام از چاه های کشاورزی برقدار نبودند، با این وجود پس از انقلاب 871 حلقه چاه برقدار شدند.

وی همچنین اظهار کرد: تعداد چراغ روشنایی معابر قبل از انقلاب تنها 500 دستگاه بود، اما در حال حاضر شاهد وجود 18 هزار و 392 دستگاه چراغ روشنایی در شهرستان هستیم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان