آخرین اخبار

29. اسفند 1397 - 9:19   |   کد مطلب: 35324
اینکه بهترین خبر سال 97 برای نمایندگان استان همدان می شود نابودی داعش و آزادسازی سوریه از چنگال تروریست های تکفیری و اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی و تلخ ترین خبر می شود افزایش گرانی و تنگ دستی معیشت مردم به واسطه مدیریت ضعیف مسئولان اجرایی، نشان از موفقیت آمیز بودن دیپلماسی مقاومت در برابر دیپلماسی مذاکره دارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه سال جدید بر آن شدیم، تا بهترین و بدترین خبری را که دو نماینده استان همدان در سال 97 شنیدند را از زبان خودشان مطلع شویم.

در این باره «حسن بهرام نیا» نماینده مردم نهاوند در مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: آزادسازی کامل سوریه از دستان تروریست های تکفیری داعشی به عنوان بهترین و شیرین ترین خبر سال 97 برای بنده بوده است.

وی اظهار کرد: شادترین خبری هم که به پیوست این آزادی رقم خورد، همان اعطاء نشان ذوالفقار به بزرگ سردار ایران اسلامی، سردار قاسم سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: سردار سلیمانی به حق اسوه استقامت و پایداری است و کسب افتخارات عظیم در برابر تروریست ها خوشحالی و نشاط عمیقی را نه تنها برای من بلکه برای تمام مردم کشورم رقم زده.

بهرام نیا در ادامه از موج گرانی ها و تحمیل آن بر اقشار آسیب پذیر جامعه به عنوان تلخ ترین خبر سال 97 یاد کرد و گفت: این روزها وضعیت آشفته بازار به ویژه در شب عید برای اقشار آسیب پذیر جامعه دردناکترین خبر است، طبقات نیازمندی در جامعه که حتی توان خریداری مایحتاج عادی نوروز خود را ندارند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که بهترین عیدی که تاکنون گرفته اید چه بود، عنوان کرد: پیروزی های رزمندگان ما در شب های نوروز در هشت سال دفاع مقدس جزء بهترین عیدی هایی می دانم که تاکنون گرفته ام.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اعلام اینکه عیدی ویژه ای برای مردم این شهرستان دارد، تصریح کرد: سابق بر این به مردم نهاوند وعده تهیه یک دستگاه MRI را داده بودیم و اینک این دستگاه به ارزش 11 میلیارد تومان را به مردم هدیه می دهیم.

همچنین «امیرخجسته» نماینده مردم همدان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تقدیر و تشکر ویژه از مدافعان حرم که تنها برای عزت و اقتدار اسلام از جان و مال خود گذشتند و به شهادت رسیدند تا سوریه را از چنگان داعشی ها رهایی بخشنند، گفت: بی تردید اگر مدافعان حرم و همراهی دولت و ملت سوریه برای بسیج مردمی خودشان نبود امروز باید در همدان با تروریست های تکفیری روبرو می شدیم.

وی اظهار کرد: پاک شدن کشور دوست و همسایه ما از داعشی های جنایتکار بهترین خبری بود که در سال 97 شنیدم و آن نشانی که رهبر انقلاب به سردار سلیمانی اعطا کردند بر خوشحالی من افزود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره تلخ ترین خبر سال 97 با اشاره به گرانی های بی سابقه در کشور، افزود: عدم مدیریت صحیح زمینه ساز بروز این همه مشکلات اقتصادی شده و تیم اقتصادی متولیان اجرایی به خوبی عمل نکرده اند.

به گزارش رودآور؛ اینکه بهترین خبر سال 97 برای نمایندگان استان همدان می شود نابودی داعش و آزادسازی سوریه از چنگال تروریست های تکفیری و اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی  و تلخ ترین خبر می شود افزایش گرانی و تنگ دستی معیشت مردم به واسطه مدیریت ضعیف مسئولان اجرایی، نشان از موفقیت آمیز بودن دیپلماسی مقاومت در برابر دیپلماسی مذاکره دارد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان