آخرین اخبار

3. فروردين 1398 - 18:31   |   کد مطلب: 35340
رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان از عملکر این شورا در سالی که گذشت ی گوید.

به گزارش رودآور؛ مسعود حمیدیان، رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان در این باره گفت: سال گذشته حدود ۳۰هزار متر مربع اصلاح معابر و پیاده رو سازی در سرابی، درب اورڗانس، خیابان شریعتی و مایل، اسلام آباد، خیابان های حافظ شرقی و دکتر آینه وند و شهرک عین آباد انجام شده که تا کنون بی سابقه بوده است.
وی با بیان اینکه ۱۰هزار متر اصلاح و جدول گذاری در سطح شهر انجام شد، اظهار کرد: روپوش رودخانه پل باب الحوائج که همیشه شهروندان آن منطقه گلایه مند بودند و جزء وعده های انتخاباتی ما نیز بود با اهتمام همگی اعضای شورای شهر محقق شد.

 رئیس شورای شهر تویسرکان افزود: نوسازی پارک های سطح شهر از جمله شهرک عین آباد، شهرک قائم، پارک ارسطو در خیابان شهدا، پارک رز در انتهای خیابان شریعتی  نیز در سال 97 عملیاتی شد و تاکنون پنج  ست بازی کودکان هم در پارک های سطح شهر نصب شده است.
حمیدیان از به سرانجام رسیدن المان تپه نورالشهدا و نورپردازی برخی میادین و خیابان های سطح شهر هم خبر داد و عنوان کرد: در بودجه سال ۹۸ که به صورت عدالت محور توزیع شده است، به یاری خدا تصمیم بر آن است تا اقدامات دیگری نیز محله های سطح شهر برای رفاه حال مردم در حوزه شهری انجام دهیم.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان