آخرین اخبار

5. فروردين 1398 - 18:38   |   کد مطلب: 35352
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تأکید بر اینکه مردم، برای حفظ کرامت سیل زدگان وسایل نو خود را تحویل شعب جمعیت دهند، گفت: تاکنون هشت دستگاه کامیون، کمک های جمعیت هلال احمر همدان به سیل زدگان گلستانی ارسال شده است.

«بهروز کارخانه ای» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، ضمن همدردی با مردم مناطق سیل زده در استان گلستان، گفت: در راستای کمک های بشر دوستانه هشت دستگاه کامیون از جمعیت هلال احمر استان روانه مناطق سیل زده شده است.
وی اظهار کرد: همچنین یک هزار و 400 بسته مواد غذایی 72 ساعته، یک هزار و 900 بسته های مواد غذایی یک ماهه، دو هزار تخته موکت و 430 تخته پتو به استان گلستان ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: امروز هم اعلام شده که هم استانی های عزیز کمک های غیرنقدی از جمله پتو، زیرانداز، ست بهداشتی، مواد شوینده، آب معدنی و همچنین کنسرو که تاریخ مصرف آن 6 ماه باقی مانده باشد را نزد همه شعب جعیت هلال احمر در سراسر استان تحویل دهند.
کارخانه ای تصریح کرد: تأکید ما بر این است تا اقلامی که جمعیت هلال احمر جذب می کند و تحویل می گیرد نو و تازه باشند و کهنه و دسته دوم نباشند، چرا که حفظ کرامت انسانی در این زمینه مهم است.
وی در ادامه عنوان کرد: مردم عزیز استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب۹۹۹۹۹هلال احمر در تمامی بانک ها برای کمک به سیل زدگان واریز و همچنین در صورت تمایل می توانند از طریق شماره گیری سامانه #112*780* هم به سیل زدگان شمال کشور کمک کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تأکید کرد: مردم نیک اندیش استان این اطمینان را داشته باشند کمک های آنان به دست سیل زدگان می رسد، همچنان  که توانستند از طریق سایت جمعیت هلال احمر پیگیر کمک های نقدی خود در راستای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه باشند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان