آخرین اخبار

8. فروردين 1398 - 10:58   |   کد مطلب: 35370
فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه همچنان جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان شمال کشور ادامه دار، گفت: تاکنون 10 محموله از این کمک ها به استفاده از 10 تویوتا وانت روانه این مناطق شده است.

«سرهنگ مهدی هندی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، ضمن همدردی با مردم سیل زده شمال کشور، از جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان برای امدادرسانی به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: پس از وقوع سیل تمام حوزه های مقاومت با همکاری هیئت امنای مساجد این شهرستان پای کار آمدند و با اطلاع رسانی  به جمع آوری کمک های مردمی در راستای خدمات رسانی به مردم سیل زده پرداختند.
وی اظهار کرد: اقلام جمع آوری شده مطابق با درخواست ها و نیاز اولیه اعلام شده به طور عمده هشت هزار گونی، پتو، انواع کنسرو، چکمه ، کیف و کفش، پد بهداشتی، البسه و انواع بسته های غذایی است.
فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه در بین اقلام ارسالی برنج، نخود، عسل، سیب زمینی و نان هم موجود است، افزود: تاکنون 10 محموله از این کمک ها به استفاده از 10 تویوتا وانت روانه این مناطق شده است.
سرهنگ هندی در ادامه عنوان کرد: همچنین مبلغ 15 میلیون تومان هم به صورت نقدی برای کمک رسانی جمع آوری شده است و همچنان جمع آوری کمک ها ادامه دارد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان