آخرین اخبار

11. فروردين 1398 - 18:28   |   کد مطلب: 35379
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه اولویت اصلی مابه نجات جان مردم است، گفت: خوشبختانه تاکنون با وجود شدت بارش ها همه چیز در شهرستان کنترل شده و مشکل حادی رخ نداده است.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: مشکل خاصی تاکنون در تویسرکان بر اثر بارش های امروز رخ نداده است.
وی اظهار کرد: در روزهای گذشته سه دهنه پل شهری را باز کردند و بیل مکانیکی هم برای احتیاط در کنار پل ها مستقر شده است، این اقدام پیشگیرانه مهم بود، تا از سیلابی شدن آب در این مکان ها جلوگیری شود.
فرماندار تویسرکان افزود: همچنین در نزدیکی پل روستاهای شاهزید، امیرآباد، فریازان، دوقلعه و نجف آباد مسائل مرتبط به ترانس برق و از این قبیل توسط تیم های ویژه برای جلوگیری از آسیب دیدگی تیربرق های برق بررسی شد و جوانب احتیاط رعایت شده است.
مومیوند تصریح کرد: در حال حاضر نیز دهیاران و شوراها آماده باش هستند و روز گذشته نیز با اطلاع رسانی و پیگیری های لازم، به صاحبان ساختمان های آسب پذیر بر اثر بارش ها در روستاها، گفته شد که به منازل اقوام خود بروند و لااقل برای یکی دو شب در آنجا اسکان داده شوند تا در صورت هر گونه اتفاق احتمالی مشکلی برایشان روی ندهد.
وی از فعالیت بخشداران و دهیاران در راستای هدایت آب های سطحی در نزدیکی برخی از روستاها که احتمال می رود خطرساز باشد خبر داد و افزود: این اقدام نیز سبب جلوگیری از ورود آب های سطحی به روستاها می شود.
فرماندار تویسرکان ادامه داد: در شرایط بحرانی اولویت نخست ما نجات جان مردم به ویژه افراد مسن است که در روستاها و ساختمان های قدیمی زندگی می کنند و در مرحله نجات اموال آن ها.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان