آخرین اخبار

20. فروردين 1398 - 10:58   |   کد مطلب: 35420
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه حماقت سرمداران امریکا مبنی بر تروریست خواندن یک ارگان اساسی یک کشور، پوچ و بی معنا است، گفت: اصل 150 قانون اساسی کشور که مورد تأیید مردم قرار گرفته بر وجود سپاه پاسداران تأکید دارد و مردم به آن می نازند.

به گزارش خبرنگار رودآور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر طیف و جریان سیاسی امروز بیستم فروردین ماه در پی اقدام آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی، لباس سپاه را به تن کردند.

 *الگوی سپاهیان، امام حسین(ع) است

در این باره «محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امروز روز سوم شعبان و روز میلاد سالار شهیدان امام حسین(ع) است که به عنوان روز پاسدار نیز نامگذاری شده و بسیار تناسب خوبی است، چرا که امام حسین(ع) از جان و مال و زندگی خود برا پاسداری از اسلام گذشت و برادران عزیز سپاهی ما نیز با تبعیت از این امام بزرگوار هر لحظه برای دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی می کنند.

*سپاه در مبارزه با ترویست الگوی سایر کشورهاست

وی اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته هم شاهد بودیم که سپاه پاسداران چه افتخارات بزرگی را کسب کره، در صحنه های دفاع مقدس و مقابله با اشرار و مهمتر در مبارزه با تروریسم و گروه های تروریستی از جمله داعشی های تکفیری، اینان بودند که درخط مقدم به عنوان یک الگوی موفق با از جان گذشتگی حضور داشته و برای ایران اسلامی افتخارآفرین شدند.

* وجود اصل 150 قانون اساسی کشور مورد تأیید ملت، نشان می دهد سپاه جزئی از بدنه نظام است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران ریشه در قانون اساسی دارد و شکل گیری آن در قانون ما تصویب شده، افزود: در اصل 150 قانون اساسی آمده " "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا بر جا می‌ماند" و به طور قطع خواهد ماند.

مفتح تصریح کرد: این ارگان رسمی در قانون اساسی یک کشور که بزرگترین قانون آن کشور محسوب می شود، تصویب شده، قانونی که حتی به رفراندوم گذاشته شد و با رأی تک تک مردم در سراسر کشور به تأیید رسیده است.

* حماقت امریکایی ها در تروریست خواندن ارگان رسمی یک کشور!

وی با بیان اینکه حماقت سرمداران امریکا مبنی بر تروریست خواندن یک ارگان اساسی یک کشور، پوچ و بی معنا است، عنوان کرد: امریکا که مولد تروریست در جوامع بشری و خود جنایتکار اصلی دنیا است، هرگز هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد و نمی تواند با ادعای دروغین خود برای یک ارگان رسمی کشوری تعیین تکلیف کند.

* لباس سبز سپاه بر قامت مجلسی ها یک افتخار است/آستین های همت سپاهیان برای حفظ کرامت انسانی بالاست

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برادران عزیز ما در سپاه پاسداران علاوه بر حفاظت از مرزها و مبارزه با گروهگ های ترویستی، این روزها نیز جانانه به میدان حمایت و خدمت رسانی به سیل زدگان در استان های مختلف آمده اند، و آستین های همتشان را برای حفظ کرامت انسانی بالا است.

مفتح تأکید کرد: سپاه پاسداران در دل آحاد مردم جای دارد و ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس امروز افتخار یافتیم تا لباس سبز پاسداری را بر قامت خود بپوشیم و به آن بنازیم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان