آخرین اخبار

29. فروردين 1398 - 12:52   |   کد مطلب: 35465
فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان از ارسال بیش از86 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی تنها از سوی حوزه شهید مدنی این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان 28 میلیون تومان به صورت نقدی جمع آوری و ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال وقوع سیل در تعدادی از استان های کشور همه مردم در سراسر ایران اسلامی در تکاپوی یاری رساندن به هم وطنان عزیزمان، آستین های همتشان را بالا زدند و در این میان نمی توان از نقش سپاه همیشه در صحنه غافل ماند.
پایگاه ها و حوزه های مقاومت، بسیج شدند تا با وحدتی مثال زدنی محلی باشند برای جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آن برای سیل زدگان که این روزها بیش از همه نیازمند خدمات رسانی اقشار مختلف هستند.
در این باره شهرستان تویسرکان هم همچون سایر شهرستان ها فعالیت های چشمگیری در جمع آوری و هدایت کمک ها بر عهده داشته و دارد، تا جایی که حتی به گفته بردار پاسدار مهدی دارایی فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی،  تنها از این حوزه تاکنون بیش از 28 میلیون تومان کمک های نقدی مردم جمع آوری و ارسال شده است.
وی با قدردانی از مردم نیک اندیش و خیرخواه تویسرکانی، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا ملزومات اساسی مناطق سیل زده جمع آوری شود که مرتبط با معیشت اصلی مردمان خونگرم آن دیار است.
دارایی فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان افزود: از زمان جمع آوری کمک ها، تاکنون اقلامی چون پتو، برنج، البسه، وسایل بهداشتی و مواد شوینده به ارزش 60 میلیون تومان هم جمع آوری و ارسال شده است.
وی تصریح کرد: کمک های مردم شریف تویسرکان در نهایت توسط سپاه استان به مناطق سیل زده ارسال می شود و البته با توجه به حساس بودن شرایط آن مناطق، جمع آوری کمک ها همچنان در سطح پایگاه های مقاومت بسیج ادامه دارد.
زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان