آخرین اخبار

30. فروردين 1398 - 14:56   |   کد مطلب: 35469
امام جمعه تویسرکان گفت: اینکه عضو رسمی شورای انقلاب فرهنگی به دلیل انتقاد محروم از شرکت درجلسه شود این مصداق بارز حذف منتقدویک نوع دیکتاتوری است که باید دستگاه قضابرخورد کند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی  موحدی» در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: انتظارحضرت ولیعصر(عج)زیباترین وسازنده ترین انتظاراست چراکه مهیاشدن برای عدالت واصلاح پرستش وعشق ورزی است، ایشان برای اصلاح کجی ونادرستی وبرای مقابله باظلم وستمگران می آیند ومنتظران می کوشداز بدی ها فاصله وخود را به خوبی هانزدیک کنند تا بتوانند یار امام خوبی ها شوند.
وی با بیان اینکه احیای شب نیمه شعبان برای منتظران فرصت طلایی ومغتنمی است که آن را از دست نمی دهند، اظهار کرد: این نویدحضرت امام چقدر امیدبخش است که فرمودند: انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه افزود: اینکه عضو رسمی شورای انقلاب فرهنگی به دلیل انتقاد محروم از شرکت درجلسه شود این مصداق بارز حذف منتقدویک نوع دیکتاتوری است که باید دستگاه قضابرخورد کند.
حجت الاسلام موحدی همچنین گفت: نیروهای مسلح ماعضو اصلی قدرت ملی هستند چراکه از ملت در برابر استکبار وستمگران دفاع کرده ودر روزهای سخت باتمام توان در خدمت مردم وامداد رسان هستند ودرمقابل دشمن مقتدر وباصلابت اما بامردم متواضع وخادم.
وی عنوان کرد: حضرت آقا قرآن تامین کننده معنویت ومعرفت ماست وسعادت دنیا وآخرت مارا تضمین می نماید،زیرا شناخت درست از هستی به انسان ارزانی داشته وسبک زندگی متعالی را به انسان هدیه می کند وجامعه را متحد ودلسوز هم قرار می دهد،که گوشه ای از آن را در بسیج امداد ومهرورزی به سیل زدگان را شاهدهستیم.
امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: انس با قرآن به انسان عزت وصلابت می بخشد ولذا درمقابل چپاولگران وقلدران ایستادگی می کنند وایستادگی ملت بزرگ ایران درمقابل استکبار برگرفته از قرآن است.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان