آخرین اخبار

31. فروردين 1398 - 11:31   |   کد مطلب: 35479
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه امسال چندین بیمارستان باید تجهیز و راه‌اندازی شود، ابراز امیدواری کرد بیمارستان جدید تویسرکان در هفته دولت و تا اوایل شهریورماه تجهیز و افتتاح شود.

به گزارش رودآور؛  پیش از ظهر امروز نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با نماینده مردم تویسرکان در مجلس با موضوع بیمارستان جدید و در حال احداث تویسرکان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: خدمات درمانی شبانه‌روزی در همه شهرستان‌های استان تقویت شد.

حبیب‌الله موسوی‌بهار با بیان اینکه امسال چندین بیمارستان باید تجهیز و راه‌اندازی شود، ابراز امیدواری کرد بیمارستان جدید تویسرکان در هفته دولت و تا اوایل شهریورماه تجهیز و افتتاح شود.

وی با اشاره به وجود مشکل کمبود فضای اورژانس در اغلب بیمارستان‌ها اظهار کرد: باید برای کاهش مراجعات غیرضروری مردم به اورژانس برنامه‌ریزی شود به طور مثال از کلینیک‌های ویژه استفاده شود زیرا بیماران اورژانسی به خدمات اورژانس نیاز دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اظهار کرد: نگهداری بخشی از بیمارستان قبلی تویسرکان تحت عنوان بخش غیر فوریتی انجام شود به طوری‌ که اورژانس، کلینیک، درمانگاه شبانه‌روزی و بخش‌هایی مانند اعصاب و روان که مستقل می‌توانند عمل کنند، بعد از کار کارشناسی نگهداری شوند.

وی با اشاره به مواردی در خصوص جانمایی پانسیون پزشکان گفت: آماده کلنگ‌زنی 12 واحد پانسیون پزشکان در روز سوم خردادماه هستیم و در یک ماه آینده بررسی‌های لازم در خصوص فضاسازی مناسب صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: فهرستی از تجهیرات مورد نیاز بیمارستان در روزهای آینده در اختیار قرار می‌گیرد تا با هیات امنا و وزیر بهداشت در خصوص زمان‌بندی و تحویل این موارد گفت‌وگو شود.

محمدمهدی مفتح تاکید کرد: باید در خصوص امکان استخدام کارکنان مورد نیاز بیمارستان جدید شهرستان تویسرکان مکاتبات لازم از طریق معاونت درمان انجام شود.

وی با بررسی موضوع اضافه شدن فضای فیزیکی اورژانس خاطر‌نشان کرد: پیشنهادهای مورد نظر در خصوص برخی موضوعات ازجمله در یک طبقه نبودن واحد زایمان و اتاق عمل و در نظر گرفتن آسانسور چهارم به مسئولان وزارتی وزارت بهداشت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان