آخرین اخبار

8. خرداد 1398 - 0:01   |   کد مطلب: 35670
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه روز قدس عرصه اصلی همدلی و وحدت بین مسلمانان جهان است، گفت: راهیپمایی سراسری و باشکوه این روز با نشان دادن قدرت پوشالی استکبار، پایه های قدرت اسلام را تحکیم می بخشد.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه روز قدس به تدبیر و درایت امام خمینی(ره) در راستی حمایت از پاره تن اسلام قدس شریف نامگذاری شد، گفت: این روز تجلی اراده مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای حمایت از مردم ستمدیده فلسطینی است که توسط صهیونیسم کودک کش اشغال شده است.

وی اظهار کرد: روز قدس نشان دهنده استقامت جبهه مقاومت برای نابودی دشمن مشترک مذاهب مختلف در سراسر دنیا و بخصوص مسلمانان است و در این روز نه تنها شاهد حضور پر شور و شعور ملت ایران اسلامی بلکه ملت های آزادیخواه جهان در برابر کفر هستیم.
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه صهیونیسم جنایتکار حتی در برابر حماس هم شکست خورده است، افزود: به یاری خدا به زودی آن روزی می آید که جهان از حضور جنایت کارترین انسان های زمین آزاد می شود.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با بنا نهادن روزی به نام قدس شریف، ثواب بزرگی را نصیب ما کرد که استمرار دارد و آن حمایت از مظلومترین مردمان ستمدیده جهان یعنی فسلطینی ها است.
وی با بیان اینکه روز قدس عرصه اصلی همدلی و وحدت بین مسلمانان جهان در برابر دشمن مشترک و درجه یک جهان اسلام است، عنوان کرد: راهیپمایی سراسری و باشکوه این روز با نشان دادن قدرت پوشالی استکبار، پایه های قدرت اسلام را تحکیم می بخشد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان