آخرین اخبار

22. خرداد 1398 - 7:28   |   کد مطلب: 35734
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه توزیع 10هزار تن قند و شکر در کمتر از سه ماه در سطح استان بی سابقه است، گفت: پنج هزار تن قند و شکر دیگر در استان برای توزیع موجود است و به زودی پنج هزار تن دیگر وارد می شود.

«حمیدرضا متین» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: توزیع قند و شکر در بازار استان آنقدر بسیار است که اشباع هم شده و  به طور مرتب هر روزبه هر میزان نیز بخواهند توزیع می شود.

وی با تأکید بر اینکه در حقیقت کمبود قند و شکر نداریم، اظهار کرد: رعایت برخی از همشهریان در خرید خود، این تصور را ایجاد کرده که بازار قند و شکر با کمبود مواجه است و یا با نوساناتی روبرو هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع 10 هزار تن قند و شکر از اسفندماه سال گذشته تا 15 اردیبهشت سال جاری خبر داد و افزود: این میزان توزیع قند و شکر در استان و در این بازه زمانی سابقه ندارد و متأسفانه برخی بیش از نیاز مصرفی خود خریداری می کنند.

متین تصریح کرد: با این وجود برای آنکه کمبود قند و شکر در بازار احساس نشود، برای توزیع علاوه بر فروشگاه ها و توزیع کنندگان کلان، مقادیری هم در اختیار بازاریان معتمد و قدیمی برای توزیع قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پنج هزار تن قند و شکر دیگر در استان برای توزیع موجود است و به زودی پنج هزار تن دیگر وارد می شود، عنوان کرد: در حال حاضر برای توزیع این کالا نه مشکلی هست و نه کمبودی.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان