آخرین اخبار

28. خرداد 1398 - 0:06   |   کد مطلب: 35767
سرپرست فرمانداری تویسرکان از بهره برداری از هشت طرح عمرانی در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سیدرسول حسینی» سرپرست فرمانداری تویسرکان گفته که این شهرستان شهرستان از بین 10 شهرستان استان همدان، رتبه هشتم را از نظر شیوع مواد مخدر دارا است.
او در بازدید از کتابخانه رضی و اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان عنوان کرده که روند کتاب و کتابخوانی و مطالعه مفید در این شهرستان امید بخش و روبه پیشرفت است.
سرپرست فرمانداری تویسرکان با اشاره به بهره برداری از هشت طرح عمرانی در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان گفته که افتتاح طرح های "بره پرواری" مهدی عظیم پور با مجموع 340 راس دام و ایجاد پنج فرصت شغلی در روستای درودان با هزینه کرد 500میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه روستایی و در نهایت اعتباری بیش از 750 میلیون تومان و ظزفیت تولید سالیانه 30 تن گوشت از جمله این طرح ها است.
حسینی افزود: بهره برداری از طرح های بره پرواری 340 راسی مهدی بیات در روستای کلنجان و 199 راسی محمد حسین جلیلوند در روستای محمود_آباد هم در این هفته انجام شده است.
 فرماندار تویسرکان از اجرایی شدنوطرح آبیاری تحت فشار نصرالله سلیمانی به مساحت 9 و 4 دهم هکتار در روستای #لامیان، طرح آبیاری قطره ای عباس نورعلئیی به مساحت پنج و هشت دهم هکتار در منطقه #سرابی و طرح گلخانه محسن زنگنه به مساحت دو هزار متر مربع در روستای برگچه خبر داده و گفته که : در مجموع این طرح های اخیر با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 86 هزار تومان و اشتغالزایی برای 25 نفر به بهره برداری رسیده است.
او همچنین از آغاز به کار طرح آبیاری قطره ای عزت الله افشاری با مجموع 58 دهم هکتار در روستای کرزان با اشتغالزایی دو نفر و هزینه کرد 46 میلیون و 700 هزار تومان خبرداد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان