آخرین اخبار

9. شهريور 1398 - 14:59   |   کد مطلب: 36354
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه اجتماع عزاداران حسینی در تویسرکان می تواند الگویی برای استان و حتی کشور شود، گفت: چنین اجتماعی یکی از آرزوهای شهید بزرگوار سردار همدانی بود، اینکه ما بتوانیم در قالب یک برنامه هدفمند و منسجم در روز های نخستین محرم اعلام عزای عمومی به صورت دسته جمعی داشته باشیم.

«حجت الا سلام محمد هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تقدیر و تشکر از بانیان سازماندهی و اجرای اجتماع بزرگ مردمی عزاداران حسینی در تویسرکان، گفت: این برنامه بسیار ارزشمند و اثر گذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: ما مطلع شدیم که این چنین اجتماع هایی یکی از آرزوهای شهید بزرگوار سردار همدانی بود، اینکه ما بتوانیم در قالب یک برنامه هدفمند و منسجم در روز های نخستین محرم اعلام عزای عمومی به صورت دسته جمعی داشته باشیم و این موضوع را با سیاهپوش کردن شهرها و استان در روز نخست محرم دنبال کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان افزود: از اینکه شهرستان تویسرکان در این برنامه پیشگام و پیش قدم شدند و به شکلی بسیار دقیق این فعالیت را برنامه ریزی کردند، خرسندیم و امیدواریم که برنامه خوب و با عظمتی در شأن سیدالشهداء(ع) رقم بخورد.

حجت الاسلام نظیری تصریح کرد: این گونه برنامه ها اعلام می کند که محرم آغاز شده و تمام مساجد، حسینه ها، فضای عمومی شهر و سردرب منازل رنگ و بوی محرم به خود گرفته است و مردم خودشان را در فضای محرم به صورت کامل احساس کنند.

وی تأکید کرد: فلسفه این گونه ها برنامه ها تنها سیاه پوش شدن شهر و پوشیدن رخت عزای حسینی نیست، بلکه پیام و هدف چنین اجتماع هایی، به طور قطع ایجاد یک همدلی، انسجام و وحدت رویه آحاد مردم، آن هم در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و دانشگاه حسینی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: اجتماع بزگ عزاداران حسینی در تویسرکان می تواند یک الگوی خوب از همدلی سوگواران سیدالشهداء برای سراسر استان و حتی کشور باشد.

به گزارش رودآور؛ در یک حرکت خودجوش مردمی قرار است اجتماع عزاداران حسینی در دوم محرم سال جاری در تویسرکان برگزار شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان