آخرین اخبار

4. مهر 1398 - 12:00   |   کد مطلب: 36633
در حاشیه برپایی نمایشگاه خوشنویسی در تویسرکان مطرح شد
پویایی ارزش های دفاع مقدس پس از 39 سال، از معجزات انقلاب است
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان پویایی ارزش های دفاع مقدس پس از 39 سال را از معجزات انقلاب دانست و گفت: این که خوشنویسان شهر برای برپایی نمایشگاه خوشنویسی آن هم در هفته دفاع مقدس پیش قدم شده اند، نشان از پویایی و استمرار آن ارزش ها در بطن جامعه دارد.

«علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: گرامیداشت این هفته، جز شعائر انقلاب ما است و اهتمام در این زمینه در شناساندن رشادت های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بر ما امری واجب است.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون پاک ریخته شهداست، اظهار کرد: اینکه نام و یاد شهدا هنوز زنده است، بی تردید برگرفته از پویایی و استمرار فرهنگ رشادت طلبی هشت سال دفاع مقدس است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در ادامه اعلام کرد: به مناسب هفته دفاع مقدس نمایشگاه انفرادی خوشنویسی مجموعه آثار هنرمند محمد کرزای در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است.

نوعلیئی پویایی ارزش های دفاع مقدس پس از 39 سال را از معجزات انقلاب دانست و گفت: این که خوشنویسان شهر برای برپایی نمایشگاه خوشنویسی آن هم در هفته دفاع مقدس پیش قدم شده اند، نشان از پویایی و استمرار آن ارزش ها در بطن جامعه دارد.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۲۵ تابلو از آثار این هنرمند در سبک های مختلف از امروز تا پانزدهم مهرماه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود:  علاقمندان می توانند از نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا 14 و 30 دقیقه بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

زنگنه

انتهای پیام/
 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان