آخرین اخبار

5. مهر 1398 - 13:38   |   کد مطلب: 36646
امام جمعه تویسرکان گفت: دفاع مقدس عرصه پاکبازی و معامله مردان الهی باحضرت حق بود که بر رهروان طریق کمال لازم است این ایام را تکریم وتجلیل کرده و درس های آن را بازخوانی کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: از آنجایی که طبع طاغوت، طغیانگری وبسط سلطه است طبیعی بود که سردمداران ستم درمقابل انقلاب ایران واکنش نشان دادند اما ناکام ماندند.

وی با تأکید بر اینکه ناکامی دشمن در سرکوب انقلاب، انحراف انقلاب، توقف انقلاب بود، اظهار کرد: دفاع مقدس عرصه پاکبازی و معامله مردان الهی باحضرت حق بود که بر رهروان طریق کمال لازم است این ایام را تکریم و تجلیل کرده و درس های آن را بازخوانی کنند.

خطب نماز جمعه تویسرکان در ادامه افزود: نطق رئیس جمهور در اجلاس عمومی سازمان ملل درخورتحسین وتقدیراست که به خوبی مواضع انقلابی نظام رابیان داشت، هرچند قهقه عجیب بادشمن وقیح مایه سرافکندی شد.

حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: بافرارسیدن ایام اربعین حسینیان مهیا زیارت می شوند وکسانی که عذر دارند از فیض هزینه برای زائران غافل نشوند، چراکه در راه امام حسین(ع) هزینه کردن هر تومان میلیاردمیلیارد تومان حساب می شود.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان