آخرین اخبار

26. آذر 1398 - 1:56   |   کد مطلب: 36827
دادستان عمومی و انقلاب همدان با بیان اینکه افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه افزایش نرخ بنزین ممنوع است، از مردم خواست تا در برابر تبلیغات سوء معاندین نظام در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هوشیارتر از قبل عمل کنند و اجازه سوءاستفاده های سیاسی و مالی به اخلال گران ندهند.

«حسن خانجانی» درگفت گو با خبرنگار رودآور؛ با توجه به افزایش نرخ بنزین و احتمال سوءاستفاده های مالی و سیاسی برخی سودجویان از وضعیت معیشتی مردم، گفت: دستگاه قضائی کار خود را به نحو احسن در برخورد با سودجویان و اخلالگرانی که بخواهند از این مسئله بهره برداری کنند، انجام می دهد.
وی با تأکید بر اینکه هر گونه افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه افزایش نرخ بنزین ممنوع است و هیچ دلیلی برای این اقدام وجود ندارد، اظهار کرد: گرچه مسئولیت اصلی پیگیری ها بر عهده تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت است، اما اگر نیاز به حکم و دستور قضائی باشد، دادستانی استان برای رفاه حال مردم در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام می دهد.
 دادستان عمومی و انقلاب همدان با اشاره به تبلیغات سوء معاندین نظام در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی از مردم خواست هوشیار از قبل عمل کنند و اجازه سوءاستفاده های سیاسی و مالی به اخلال گران ندهند.
 خانجانی در ادامه عنوان کرد: تصمیم افزایش قیمت کالا به هر تدبیری گرفته شده است، اما این مطلب بدان معنا نیست که کسی بخواهد مردم در سختی بیافتند.
زنگنه 
اننتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان