آخرین اخبار

3. آذر 1398 - 16:26   |   کد مطلب: 36870
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: : فعال بودن پایگاه بسیج ادارات در تویسرکان، می تواند نقطه عطفی برای نزدیک شدن هرچه بیشتر مردم با کارمندان شود.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در حاشیه برپایی میزخدمت به مناسبت هفته بسیج در مصلی امام خمینی(ره) در تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار #رودآور، گفت: بسیج و سپاه از همان ابتدای تأسیس خود در تمامی زمینه ها خود را خادم مردم می دانسته و می داند و برای کمک رسانی به آنان در تمامی عرصه ها با تمام توان وارد کارزار می شود.
وی اظهار کرد: نیروی های مردمی بسیجی در هر لباسی باشند چه پزشک، چه مدیر و چه کارمند خود را جزئی از آنان دانسته و برای جلب رضایت عمومی گام های مؤثری برداشته است.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه امروز به مناسبت هفته بسیج میز خدمت جهادی بسیج کارمندی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، افزود: در رأس این مدیران فرماندار، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حضوری پررنگ داشتند که از حسن نیت این مدیران کمال تقدیر را داریم.
سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: فعال بودن پایگاه بسیج ادارات در تویسرکان، می تواند نقطه عطفی برای نزدیک شدن هرچه بیشتر مردم با کارمندان شود.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان