آخرین اخبار

15. آذر 1398 - 12:56   |   کد مطلب: 36994
امام جمعه تویسرکان گفت: تاکید روی جوان به معنای پیر زدایی نیست، چرا که بعضی میان سالان و سالمندان از نشاط و انرژی و فکر جوانی برخوردارند و بعضی جوان ها هم هستند که تنبل، بی عزم، منفعت طلب و محافظه کاراند، بنابراین روحیه جوانی مهم است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه پانزدهم آذر ماه در تویسرکان گفت: تاکید روی جوان به معنای پیر زدایی نیست، چرا که بعضی میان سالان و سالمندان از نشاط و انرژی و فکر جوانی برخوردارند و بعضی جوان ها هم هستند که تنبل، بی عزم، منفعت طلب و محافظه کاراند، بنابراین روحیه جوانی مهم است.

وی همچنین با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو با بنیه و ریشه استکبار ستیزی عجین شده است، از این رو افتخار دانشجو استکبار ستیزی و عزت طلبی است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: وظیفه امام جمعه تشویق همه نامزدهای انتخابات و دعوت به رعایت تقواست و تشخیص اصلح وظیفه و حق مردم است.
حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد: اقدام عاجل دولت و مجلس برای حذف معافیت های مالیاتی به نفع طبقات ضعیف و متوسط لازم است، به همین علت هنرمندانی که سرمایه نجومی دارند و از سر سیری رو به نگهداری حیوانات وحشی با هزینه های گزاف آورده و اشرافی گری را تبلیغ می کنند باید مالیات پرداخت کنند.

وی عصبانیت شدید سلطنت طلب ها و بوق های استکبار از محدود سازی اینترنت در ایام اغتشاش به دلیل آن است که برنامه های متعدد و سازمان یافته آن ها برای انحراف اذهان وشایعه سازی را خنثی کرد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان