آخرین اخبار

16. آذر 1398 - 22:04   |   کد مطلب: 37006
علیرضا رحیمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توییتی که در ان هیچ استناد مشخصی نیز وجود ندارد نوشت: فردا و در جلسه تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۹ به مجلس توسط رئیس‌جمهور، سناریو فریادهای بدلی و هتاکی به روحانی و عصبی کردن او از سوی افراطیون با بهانه بنزین قابل پیش‌بینی است.

به گزارش رودآور به نقل از راه دانا؛ علیرضا رحیمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توییتی که در ان هیچ استناد مشخصی نیز وجود ندارد نوشت: فردا و در جلسه تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۹ به مجلس توسط رئیس‌جمهور، سناریو فریادهای بدلی و هتاکی به روحانی و عصبی کردن او از سوی افراطیون با بهانه بنزین قابل پیش‌بینی است.

همچنین سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در توییتی نوشت: اخلاق، ادب و حسن تعامل در نشست فردا، کارنامه سال پایانی مجلس دهم را رقم می‌زند و دشمنان نظام و میهن را ناکام می‌سازد. 
 
خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا هم در همین رابطه نوشت: شنیده‌ها حاکی از این است که سناریوی جدید تندروهای ساختمان سبز بهارستان، مواجهه تند و ساختارشکنانه با رئیس‌جمهور به امید ریختن چند رأی بیشتر همفکرانشان در سبد رای‌شان خواهد بود.
 
سایت اصلاح طلب انتخاب که این روزها درباره رسوایی فعالیت در حوزه ارزش افزوده سکوت کرده نیز با انتشار توئیت رحیمی نوشت: «جلسه فردای مجلس متشنج می شود؟»
 
به اعتقاد ناظران سیاسی، آرامش در کشور مهمترین مساله ای است که از نگاه اصلاح طلبان باید بهم بخورد!
 
انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان