آخرین اخبار

13. بهمن 1398 - 15:40   |   کد مطلب: 37529
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه علاوه بر اعتبار تعیین شده از سوی کمیته برنامه ریزی، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در راستای بازنگری، اجرای طرح هادی و بهسازی روستاها مصوب شده است، از افتتاح 10 پروژه با صرف اعتبار یک میلیارد و ۳۲۵ هزار تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در دومین روز از دهه مبارک فجر 10 پروژه عمرانی و توسعه ای در شهرستان تویسرکان افتتاح شد، مجموع هزینه کردهای انجام شده برای این طرح ها از سوی فرماندار این شهرستان یک میلیارد و ۳۲۵ هزار تومان اعلام شد.

یکی از این برنامه ها، افتتاح فاز سوم پروژه اجرای طرح هادی روستای باباپیرعلی با صرف 255 میلیون تومان اعتبار بود که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شد.

برای این پروژه، عملیات ۲۰۰ متر طول جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت سه هزار متر مربعی انجام شد. ناگفته نماند که تعداد مسکن مقاوم سازی شده در این روستا ۷۰ واحد و تعداد اسناد صادره ۲۴۵ فقره است.

همچنین فاز اول پروژه اجرای طرح هادی روستای آرزوج که در سال 96 آغاز اجرای آن در دستور کار قرار گرفت، با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان و با اجرای یک هزار و 200 متر طول جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت 6 هزار و 500 متر مربع افتتاح شد، تعداد واحد‌های مقاوم سازی شده در این روستا ۱۶واحد و تعداد اسناد صادره ۸۵ فقره است.

امروز شاهد بهره برداری از فاز اول پروژه اجرای طرح هادی روستای شهرستانه بودیم که چهار سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شوده بود.
برای این فاز از پروژه  ۴۵۰ میلیون تومان با اجرای عملیات تخریب چهار هزار متر مربع، جدول گذاری هزار متر طول، ۳۰ متر طول دیواره محافظ و زیرسازی و آسفالت پنج هزار متر مربع هزینه شده و البته تاکنون در این روستا ۴۴واحد مقاوم سازی شده است.

 همچنین در دومین روز از دهه مبارک فجر، افتتاح خانه ورزش هفت روستا همزمان با خانه ورزش روستای وردآورد علیا با اعتبار تجهیز هر خانه ورزش ۱۰ میلیون تومان را در پیش داشتیم.

*توسعه عمرانی روستاها، زمینه ساز توسعه کشور می شود

«سیدرسول حسینی» فرماندار تویسرکان در حاشیه افتتاح این 10 پروژه عمرانی در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر اعتبار تعیین شده از سوی کمیته برنامه ریزی، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای بازنگری، اجرای طرح هادی و بهسازی روستاها مصوب شده است.

وی با بیان اینکه توسعه روستاها زمینه ساز توسعه کشور می شود، اظهار کرد: هرچه بتوانیم برای عمرانی روستاها تلاش بیشتری انجام دهیم و اعتبار قابل توجهی جذب کنیم، بی تردید شاهد مهاجرت معکوس در روستاها خواهیم بود.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان