آخرین اخبار

20. بهمن 1398 - 19:34   |   کد مطلب: 37553
استاندار همدان با اشاره به همت مدیران استان همدان برای پیش بردن قطار توسعه این استان گفت: ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در استان همدان در دست اجرا است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سید سعید شاهرخی بعدازظهر یکشنبه در دیدار مردم شهر قهاوند هدف از سفر به قهاوند را بررسی وضعیت بخش و شهر قهاوند عنوان کرد و گفت: در بازگشت به همدان با شناخت بهتر و جدیت بیشتری خواسته‌ها و پروژه‌های در حال اجرا را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی که اکنون در چهل و یکمین سالروز پیروزی آن هستیم، برگی زرین و بی بدیل در تاریخ ایران است، گفت: دلیل این امر نیز آن است که در تاریخ چند هزار ساله ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ و با پیروزی انقلاب اسلامی شریعت اسلام، ارزشهای انسانی و اسلامی احیا شد.

انقلاب اسلامی ایران دست استعمارگران و بیگانگان را از ایران کوتاه کرد

شاهرخی با تاکید بر اینکه شعار محوری که در بهمن ۵۷ محقق شد؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث شد دست استعمارگران و بیگانگان از ایران کوتاه شود و مردم در استقلال تمام سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه مبنای حرکت انقلاب اسلامی نیز بر اساس اسلامیت نظام و جمهوریت نظام بود، گفت: انقلابی که ۴۰ سال دشمنان آن کمر همت به متوقف کردن آن بسته بودند با صلابت رهبری و حمایت و حضور همیشگی مردم تلاش دشمنان را با شکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه نمونه بارز و خودجوش این حضور، شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش است که تمام معادلات دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) راحل بود، گفت: امروز هدف آمریکا در اعمال تحریم‌های یک‌جانبه و ناعادلانه‌، فشار بر مردم است چراکه بر این باور است با فشار بر مردم می‌تواند بین مردم و حاکمیت شکاف و اختلاف ایجاد کند اما دیدیم که مردم چگونه جانانه مقاومت کرده و دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند.

شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه با همت و تلاش مجموعه مسئولان و مدیران اجرایی استانی و شهرستانی ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در استان همدان در دست اجرا قرار گرفته است، افزود: یکی از پروژه‌های مهم در سطح استان همدان پروژه راه قهاوند است که این رخداد قهاوند را به یک شاهراه تبدیل خواهد کرد و به دنبال آن شاهد رونق و توسعه این استان خواهیم بود.

اجرای گاوداری ۶ هزار رأسی در قهاوند

وی از اقدامات دیگر در دست اجرا را پروژه استقرار گاوداری ۶ هزار رأسی در قهاوند عنوان کرد و گفت: به این پروژه به دید یک چاه نفتی نگریسته می‌شود زیرا رونق و توسعه‌ای که این طرح در زمینه‌های مختلفی از جمله اشتغال و تولید به دنبال خواهد داشت کمتر از یک چاه نفتی نخواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه از مجموع راه‌هایی که در سطح قهاوند وجود دارد چند راه خاکی است که در دست اقدام و اجرا هستند و به زودی بهسازی آن‌ها نیز صورت خواهد گرفت، افزود: پیگیری طرح فاضلاب شهر قهاوند را در دستور کار داریم که این موضوع مهم نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۲۰ خانه بهداشت فعال در سطح شهر قهاوند موجود است که طی برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده و با استفاده از فرصتی که دولت تدبیر و امید در طرح تحول سلامت خود آورده است، مقرر شده سطح خدمات این مراکز را ارتقا دهیم چراکه ارتقا این امر در سلامت مردم نقش مؤثری ایفا می‌کند، گفت: هماهنگی‌ها و همراهی‌های خوبی که مردم شهر قهاوند با مدیران اجرایی و دستگاه‌های دولتی برای رفع مشکلات و موانع دارند قابل ستایش است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بدون شک مردم همدان به طور کلی و به خصوص مردم شهر قهاوند، مثل سابق پشتیبان و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و اکنون نیز با توجه به پیشرو داشتن دو رخداد مهم، یعنی روز ۲۲ بهمن و ۲ اسفند به مناسبت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور پرشور و فعالی خواهند داشت، گفت: حضور پرشور مردم در این دو رخداد بسیار حساس و مهم است زیرا مهمترین پیام آن به دشمنان انقلاب اسلامی است تا بدانند مردم همیشه حامی انقلاب اسلامی بوده و سرنوشت خود را با دستان خود، رقم می‌زنند.

استاندار همدان گفت: مردم با حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نخبگان مورد نظر خود می‌توانند مسیر توسعه و پیشرفت کشور خود را ریل گذاری کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان