آخرین اخبار

25. بهمن 1398 - 10:47   |   کد مطلب: 37600
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه حجاب و عفاف، توجه به خانواده، ظلم ستیزی و عدالت طلبی حضرت زهراء(س) بهترین الگو برای همگان است، گفت: علت محبوبیت سردار سلیمانی و برکت حیات و شهادتش، پیروی از مکتب فاطمی است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امروز در جشن میلاد حضرت مادر هستی حضرت فاطمه زهرا(س) در تویسرکان، گفت: عصمت و صداقت آن بانوی مکرم اسلام برکسی پوشیده نیست، چرا که ایشان با تمام وجود و شجاعت و شهامت خود از ولایت در همه حال دفاع کردند.

وی با بیان اینکه هر که به اهل بیت عصمت و طهارت وصل شود، خدا او را عزیز می کند، اظهار کرد: علت محبوبیت سردار سلیمانی و برکت حیات و شهادتش، پیروی از مکتب فاطمی است.
امام جمعه تویسرکان در ادامه با اشاره به فضایل مرضیه زهراء(س) و ساده زیستی آن حضرت، افزود: امروز بانوان ما، رفتار واعمال این بانوی معظمه را الگوی خود در همه حال قرار دهند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: سبک زندگی فاطمی نجات بخش زندگانی همگان است و ما بدانیم که دوری از تجمل گرایی قبل و بعد از ازدواج، موجب تسهیل در این امر مبارک و ترغیب جوانان به ازدواج به هنگام می شود.
وی ادامه داد: حجاب و عفاف، توجه به خانواده، ظلم ستیزی و عدالت طلبی حضرت زهراء(س) بهترین الگو برای همگان به ویژه بانوان است. 
به گزارش رودآور؛ در این همایش از مادرانی که دو شهید را تقدیم اسلام کرده اند، تجلیل شد. 

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان