آخرین اخبار

2. اسفند 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 37666
فرماندار تویسرکان از توزیع 85 هزار برگه تعرفه رأی در 100 شعبه انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: پنج هزار برگه تعرفه هم ذخیره شده است که در صورت نیاز بین شعب اخذ رای با توجه به درخواست آنان توزیع می شود.

به گزارش رودآور؛ «سیدرسول حسینی» امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران از حضور پرشور مردم تویسرکان پای صندوق های اخذ رأی خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات چهار شعبه اخذ رأی برای تسهیل در امر رأی گیری در شهرستان نسبت به دوره های قبل اضافه شده، بدین ترتیب تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان به 100 شعبه رسیده است.

وی از فعالیت بیش از دو هزار و 300 نفر نیروی اجرایی برای برگزاری انتخابات در شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد:  83 هزار و 547 نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند.

فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه بین 100 تا 200 برگه تعرفه رأی اضافه تعرفه به شعبه های اخذ رای داده شده، افزود: این اقدام برای آن بود تا در این زمینه مشکلی روی ندهد.

حسینی تصریح کرد: مطابق با قانون و با نظارت هیئت های اجرایی و نظارت، در صورتی که هر شعبه ای 80 درصد از برگه های تعرفه اخذ ردی را استفاده کند، تعرفه های مورد نیاز در اختیار شعبه قرار می گیرد.

وی از توزیع 85 هزار برگه تعرفه رأی در 100 شعبه انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: پنج هزار برگه تعرفه هم ذخیره شده است که در صورت نیاز بین شعب اخذ رای با توجه به درخواست آنان توزیع می شود.

فرماندار تویسرکان همچنین با بیان اینکه روند انتخابات در این شهرستان با دستگاه احراز هویت الکترونیکی انجام می شود و بقیه مراحل به صورت دستی، عنوان کرد: امروز و بر اساس اعلام مراجع قانونی اعلام شد که، گرفتن اثر انگشت برای اخذ رأی در شهرستان تویسرکان اجباری نیست.
حسینی به شایعات موجود در سطح شهرستان مبنی بر خرید و فروش رأی هم اشاره کرد و گفت: در صورت اثبات این موارد، به طور قطع مراجع قانونی و ذی صلاح با خاطیان برخورد می کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان